פנטסיה- חוויה פנטסטית לכל המשפחה

אהבתם? שתפו...

 

כאמא לשלושה ילדים אני תמיד מחפשת מקומות ידידותיים לילדים שנוכל להעביר בהם זמן ליהנות ולחזור עם חוויות הביתה. כאלו שנוכל להעביר בהם כמה שעות טובות עם מגוון פעילויות ושיכללו גם ארוחה טובה כי זה חלק בלתי נפרד ממהלך יום בילוי.

את מתחם היס פלנט בראשון לציון אנחנו מכירים זמן רב אך לא מצאנו את עצמנו מעבירים שם יום פעילות מעולם והשבוע החלטנו שזו הזדמנות נהדרת להכיר היטב את המתחם ולבלות בו כמה שעות טובות. אז כן, סרט זו פעילות נהדרת עם הילדים (ולא רק,גם עם חברות או עם הבנזוג) אבל מה עוד אפשר לעשות שם?

אז קודם כל לאכול כי זה חלק אינטגרלי מחיי היומיום שלנו… אז מצאנו מסעדה נהדרת שהתפריט שלה מגוון מבחינת המנות, נוח מבחינת המחירים, נהדר מבחינת הקינוחים,השירות מצוין, המיקום נפלא והיחס לילדים מעולה.

פנטסיה שמה, והיא ממוקמת ממש ממול הכניסה למתחם הקולנוע והיציאה לאגם. למסעדה מתחם ישיבה פנימי וחיצוני, נוף קסום של האגם וניתן לשבת שם בכל שעות היום ובכל מזג אויר. התפריט מגוון, מכיל מנות ראשונות,עיקריות, עסקיות וקינוחים מדהימים שארחיב עליהם בהמשך.

קיבלנו את התפריט והאמת קצת התבלבלנו, לא ידענו מה להזמין מרוב שמנות שנראו מצוין. בסופו של עניין החלטנו על המנות המבוקשות וביצענו את ההזמנה מול המלצר המקסים.

כרובית ולבנה אדומה- לבנה פיקנטית,כרובית מטוגנת, שקדים ופטרוזיליה.

פטריות מוקפצות- שילוב של שמפיניון ופורטובלו ברוטב אסיאתי ומעל פרמז'ן ושקדים.

פוקצ'ת קממבר-  פוקצ'ה טריה ורכה עם המון גבינה מעל, מנה גאונית בעיני!

למנות העיקריות הזמנו –

סלט פנטסיה- מלא בכל טוב, מלפפון, עגבניה, חסה, בצל, נבטים, קרוטונים, פטריות חמות מוקפצות, סלט טונה, בולגרית וביצה קשה מגורדת.

 

ניוקי סלק- ברוטב שמנת ופטריות. מנה יפהיפיה וטעימה לא פחות מהמראה שלה. המנצחת שלי ללא ספק בהזמנה הזו.

טורטליני גבינות-  ברוטב שמנת, מנה ענקית וטעימה מאוד.

ואז הגיע תפריט הקינוחים. אם אי פעם התבלבלתי מול תפריט קינוחים זו היתה בחירה קשה מעל ומעבר. תפריט עם מעל ל20 קינוחים ולכל אחד מהם תמונה שגורמת לבחירה להיות קשה אפילו יותר. מגוון מנות של וופל בלגי, מגוון קינוחים אישיים,שוקולדים, קצפות, גלידות ועוד.

הצלחנו איכשהו להתמקד בשתי מנות .

לקחנו את מנת הפונדו אשר מגיעה עם מגוון פינוקים לטבילה בתוך קערת שוקולד איכותי נוזל. מנה מפנקת וטעימה.

לא יכולנו להתעלם ממגוון הוופלים שיש למסעדה להציע והזמנו גם וופל בלגי (שהמבחר היה עם יותר מ10 מנות שונות של וופל) . מגיע עם כדור גלידה ומלאאאאא שוקולד חם. כל וופל מגיע עם התוספות המפנקות שלו.

לסיכום.

למסעדה יש תפריט ארוך ומגוון, ארוחות בוקר שונות, עסקיות, תפריט ערב ותפריט קינוחים עשיר. המנות ממש גדולות! וטעימות.

בנוסף דאגתי לכם, קוראי המגזין שלנו וחברות הקבוצה אמהות מבת-ים לקופון של קינוח וופל מגנום (מדהים!) במתנה בהצגת הקופון במסעדה. תקף בכל ימות השבוע בכל שעה, לא תקף בהזמנת עסקיות. ההטבה תקפה לזוג בהזמנת מנות עיקריות. עד ה31.5.18 . תיהנו .

 

פנטסיה-מתחם היס פלנט ראשון לציון.

לסיום אמליץ לכם על אטרקציה חדשה נוספת ונהדרת במתחם- שייט באגם על סירות פדלים. משכירים סירת פדלים ויצאים לשייט באגם. כיף גדול לכל המשפחה (ורומנטי מאוד לזוגות ) .

 

 

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים