פסטיבל התיאטרון של ביה"ס שז"ר

אהבתם? שתפו...

ההצגה חייבת להמשיך: מורשת תיכון שז"ר ממשיכה בפסטיבל תיאטרון ייחודי.

בין התאריכים 20-22 לפברואר התקיים פסטיבל התיאטרון של ביה"ס שז"ר, בהשתתפות תלמידי מגמת התיאטרון. מדובר במורשת ארוכת שנים, אשר מהווה חלק מרכזי מבחינת הבגרות של תלמידי בית הספר

ממשיכים את המסורת: בשבוע שעבר הסתיים פסטיבל התיאטרון של תיכון שז"ר בבת ים, אשר מהווה נקודת שיא בעבור התלמידים והמורים. הפסטיבל, מהווה מסורת ארוכת שנים תודות למייסדי המגמה ומוריה – רועי הרץ, אבי גיבסון בראל וכפיר אזלואי. במהלך השבועות האחרונים עבדו תלמידי מגמת התיאטרון ביחד עם צוות המורים על המחזות, בימוי, תפאורה ותלבושות באמצעות מעצבת התפאורה מיכל לאור. בפסטיבל השתתפו כאמור תלמידי המגמה אשר חילקו את התפקידים ביניהם, כאשר במגוון ההצגות אשר הוצגו נכחו תלמידי בית הספר כמו גם תלמידים מכלל בתי הספר בעיר בת ים, כמו גם מחזיק תיק החינוך בעיר ומ"מ ראש העיר, מר אלי יריב. הביקורות אשר התקבלו בתום הפסטיבל, ע"פ גורמים המעורים היו חיוביות הן לאור ההפקה המושקעת והן לאור ההצגות החשובות אשר הועלו במסגרת הפסטיבל אשר נחשב לאחד הפסטיבלים הגדולים בבתי הספר בבת ים, כמו גם במדינת ישראל, בעבור תלמידי תיכון.

מגמת התיאטרון של תיכון שז"ר היא מגמה ייחודית בעיר בת ים אשר פועלת מזה שנים רבות. המגמה זכתה ברבות השנים בעשרות פרסים ארציים, כאשר ע"פ מנהלת בית הספר, תלמידי המגמה מקבלים מיומנות חשובות מאוד אשר מעצימות את התלמידים ומקנות להם ידע חשוב מאוד לצורך השתלבות במקצועות הבמה, המבוקשים מאוד במדינת ישראל. תיכון שז"ר הוא תיכון מוביל בבת ים אשר כאמור זכה בפרסים רבים, כאשר גם רבים מבוגרי המגמה ברבות השנים הפכו לשחקנים מובילים בתיאטרון הגדולים בישראל – הבימה, בית לסין, הקאמרי ועוד.

שמרית שי מנהלת בית הספר: "מגמת התאטרון של שזר היא ייחודית לבית ספרנו. התלמידים רוכשים מיומנויות שישרתו אותם בעתיד כגון עבודת צוות, עמידה מול קהל, עבודה תחת לחצים ותחושת הסיפוק מעשייה אינטנסיבית ומורכבת. כבוגרת המגמה הזו אין תחליף לתחושה של התלמידים בזמן הפקת פסטיבל התאטרון ובהופעה מול ההורים והקרובים שלהם."

צילום: דבורות עיריית בת ים.

עידן 2000

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים