פעילויות ללא עלות בשפלת יהודה

אהבתם? שתפו...

חשבתם שרק טיולי טבע הם חינם? תתפלאו בשפלת יהודה תוכלו ליהנות מפעילות ואתרים תיירותיים שהכניסה והפעילות אליהם בחינם כל השנה. איכות ללא עלות.

במסגרת פסטיבל ירוק ולא רחוק שיתקיים בין 8/3-24/3 ייפתחו כל האתרים לקהל הרחב וניתן יהיה להזמין סיורים או לתאם ביקורים.. והכל– חינם!

1. מסע אל בטן האדמה – בבית ניר. אריה איתמר- דר' לגאולוגיה-

הנכם מוזמנים לטיול לאורך שבע תחנות במסלול בגינתו הקטנה של אריה איתמר- דר' לגיאולוגיה. בעזרת סלעים מן הארץ והעולם, מתרכזות בקנה מידה קטן, התופעות הבולטות ביותר בעולמנו: החל מבריאת העולם, עבור להופעת הצמחייה ובעלי החיים וכלה בהופעת האדם. הסלעים והמינרלים המרוכזים לאורך מסלול סיור קצר בגן ביתו ניתנת האפשרות להביט לתוך בטן האדמה, להתרשם מהכוחות האדירים המבעבעים בתוכה, להתוודע לתהליכים המתרחשים במעמקי האוקיינוסים ועל פני כדור הארץ, ולהתוודע לחומרים הבונים את כדור הארץ והמנוצלים ע"י האדם לתועלתו. כל זאת בליווי הסברים פשוטים ושווים לכל.

הסיור חינם למשפחות וקבוצות בתיאום מראש בלבד- 0723944356 ,0723944356

 

2. מרכז מבקרים נמל אשדוד-

מרכז המבקרים החדש של נמל אשדוד הוא מהגדולים, המושקעים והמתקדמים בארץ. מטרתו היא להציג את חשיבותו האסטרטגית בחיי היומיום ותרומתו לכלכלה מיום הקמתו, בראשית שנות ה-60 ועד היום. הרעיון הוא לחשוף את המבקרים בדרך חווייתית לפעילות המתרחשת בנמל. במרכז מוצג "עולם הנמל": סיור בעברו ההיסטורי, ההווה והעתיד, כיצד הוא בנוי, תהליכי העבודה המרכזיים המתקיימים בו והשימוש בטכנולוגיה והמחשוב המתקדמים. במרכז מגוון אמצעי המחשה ובהם סרטים, משחקים אינטראקטיביים שהמבקרים לוקחים בהם חלק פעיל, סרטים היסטוריים, תמונות נדירות ומעבר במספר תחנות הכוללות בין השאר סימולציה של ניתוב אוניה וקשירתה לרציף.

המקום פתוח לסיורים חינמים למשפחות בחופשים ולקבוצות בתיאום מראש

טל': 08-8517564/8.פקס': 08-8590009

במסגרת פסטיבל "ירוק ולא רחוק" ייפתח מרכז המבקרים לקהל הרחב ב16/3/18

 

3. מאפיית ילדודס-

בקריית גת ישנו כפר נוער ובו בית הילדים "נווה חנה" המהווה בית חם לכ-120 ילדים, מרקע סוציו-אקונומי קשה, בגילאים 4-18, שמשפחותיהם אינן יכולות לגדל אותם. כחלק מפרויקט חינוכי הוקמה בכפר מאפיית "ילדודס" המייצרת ומשווקת מאפי בריאות, עוגיות ולחמים מיוחדים מקמח מלא ובאיכות גבוהה. כל זאת על מנת ללמד את ילדינו להרוויח את "לחמם" בעצמם. ילדינו לומדים את מלאכת האפייה, האריזה והשיווק, ורוכשים ערכים ומוסר עבודה. כל הכנסות המאפיה הינם לרווחת הילדים. עתיד ילדינו – זה לחם בשבילך!

אנו גאים להציע לכם את ההזדמנות להיחשף למקום הייחודי והקסום המהווה בית חם, מספק, תומך ומחנך לכל ילדיו ולכל אדם אשר יזדקק למקום שכזה. הסיור במרכז המבקרים של "נווה חנה" הינו ביקור מהנה ומרגש כאחד. האזינו להרצאה מרתקת על הכפר והחיים בו, סיירו בפינת החי שבו מטופלים הילדים בעזרת בעלי החיים, והיכנסו למאפיית ילדודס הידועה כדי להתענג על ריחות הלחמים, לצפות בתהליך האפייה בעבודת יד וראו כיצד המאפייה מסייעת לילדים. קבלת פנים חגיגית עם שתייה חמה או קרה, בליווי כיבוד ממבחר המאפים הטריים והמיוחדים של מאפיית ילדודס – עלינו. הסיורים חינמיים לקבוצות מעל 30 משתתפים.

054-4812869, [email protected]

 

4. משתלת מרמלשטיין- גני טל-

ב-2015 החלטנו להגשים חלום ולפתוח משתלנה קמעונית, שתפנה לקהל יעד פרטי, מוסדי וגננים. עם פתיחת המשתלה הרחבנו את מגוון הגידולים מעבר לגרניום, למאות סוגים שונים שמיועדים אך ורק ללקוחות שמגיעים למשתלה. במשתלה תוכלו למצוא גרניום, צמחי גן ומרפסת, מתנות, ציוד השקיה, הדברה ודישון, דשא סינטטי ורגיל, חיפויי קרקע, ולקבל ייעוץ בהקמת גינות. כמו כן, ניתן לארגן סדנאות מיוחדות לקבוצות בתיאום מראש.

לקבוצות גיל השלישי מתקיימות במשתלה סדנאות השרשה ללא עלות וכן מפגש עם סיפורם האישי של משפחת מרמלשטיין ממפוני גוש קטיף – מעקירה לצמיחה . בתיאום מראש בלבד.

*כל הפעילויות הנ"ל חינמיות לאורך כל השנה ובפסטיבל ירוק ולא רחוק האתרים יהיו פתוחים לקהל הרחב עם פעילויות נוספות.

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים