פעילות צ'ילדרנס פלייס באמהות מבת ים

אהבתם? שתפו...

בתאריך 15.1.20 נעלה עם פעילות נושאת פרסים בקבוצת אמהות מבת ים בשיתוף עם חנות צ'ילדרנ'ס פלייס בקניון בת-ים.

חנות The Children’s Place בקניון בת-ים מחלקת לכן 5 שוברים בשווי 200 ₪ למימוש בסניף!
שתפו אותנו בציטוט הכי מצחיק/מרגש/מפתיע של הקטנים שלכם,
5 הציטוטים היפים ביותר יזכו!
הפעילות תסתיים ב-19.1, בכפוף לתקנון. 

*הפעילות תתקיים בתוך הקבוצה בלבד*

הפעילות תסתיים ב19.1.20 בכפוף לתקנון ושמות הזוכות יוכרזו עד ה21.1.20.
לאחר הכרזת שמות הזוכות ותיוגן עליהן לשלוח לי הודעה בפרטי על מנת לקבל את הפרס, במידה ולא ישלחו תוך 48 שעות ולא יענו להודעה הפרס יועבר הלאה לזוכה המדורגת הבאה בתור.

בנוסף, בלעדי לחברות "אמהות מבת ים" ❤
קוד הנחה ייעודי לחנות בקניון בת ים יעלה בקבוצה בהמשך השבוע.
המשיכו לעקוב.

 

תקנון הפעילות:

למונחים הבאים בתקנון תהא ההגדרה המפורטת לצידם להלן:

"עורכת הפעילות" פוקס ויזל בע"מ

"הפעילות" על כל משתתפת בעמוד"אמהות בת ים" בכתובת https://www.facebook.com/groups/448919355153926/

לשתף בתגובה מה הציטוט הכי מצחיק/מרגש/מפתיע של הילד שלה, 5 הציטוטים הכי יפים יזכו את המשתתפות בגיפטקארד

תקופת הפעילות החל מיום 15.1 עד 19.1

"משתתף" הפעילות פתוחה לכל גולש באתר הפעילות, בעל פרופיל אישי פעיל בפייסבוק, שהעלה תגובה לאתר הפעילות ושפעל בהתאם להוראות והנחיות כמאור בתקנון זה

קטינים מגיל 16 ומעלה כדי להשתתף בפעילות מסכימים לכך שהורה או אפוטרופוס מודע לכך שתמונותיהם, שם המשתמש שלהם ותמונותיהם יכולות לשמש בפרסומות.

מובהר כי במקרה של קטין זכייתו הנה בכפוף להסכמת הוריו ו/או אפוטרופסיו החוקיים שתועבר לידי עורכת הפעילות.

"הפרס" גיפטקארד אחד ע"ס 200 ₪ לכל זוכה לרכישה ברשת צ'ילדרנס פלייס. מימוש הגיפטקארד בהתאם להתניות בגב הכרטיס (תקף ברשת צ'ילרדנס פלייס בישראל בלבד (למעט עודפים), אין כפל מבצעים, הכרטיס אינו ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עודף או זיכוי בגין שימוש חלקי, הכרטיס אינו מהווה כרטיס חיוב כהגדרתו בחוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, הרשת אינה אחראית במקרה של גניבה/אובדן/השחתה, לא ניתן לממש כרטיס זה במקביל להטבות/מבצעי מועדון לקוחות).

"עמוד הפעילות" https://www.facebook.com/groups/448919355153926/

"ועדת השיפוט" צוות שופטים של עורכת הפעילות ו/או מי מטעמה וכפי שיקבע על ידה, אשר יבחרו את המשתתפים היצירתיים ביותר.

מובהר בזאת, כי ההחלטה על הזוכה בפעילות תתקבל על פי שיקול דעתה הבלעדי של עורכת הפעילות כאשר הקריטריונים לשיקול הדעת יהיו, בין היתר: התגובה הכי מרגשת, מעניינת, מיוחדת.

2. תקופת הפעילות

2.1. הפעילות תיערך החל מיום 15.1.2020 ועד ליום 19.1.2020 בשעה 16:00 בלבד(להלן: "תקופת הפעילות").

2.2. מובהר בזאת כי עורכת הפעילות, תהא רשאית להאריך ו/או לקצר את תקופת הפעילות על פי שיקול דעתה הבלעדי.

3. השתתפות בפעילות

3.1. המשתתף אינו חייב להסכים לאמור בתקנון ואולם אם אינו מסכים אינו רשאי להשתתף בפעילות.

3.2. עורכת הפעילות שומרת לעצמה את הזכות לשנות כל הוראה מהוראות תקנון זה בכל עת ובלא צורך בהודעה על כך, מעבר לפרסום הנוסח העדכני של התקנון באתר עמוד הפעילות. האחריות להכרת התקנון כפי שיהיה מעת לעת חלה על המשתתף.

3.3. בכל מקרה בו יפר משתתף בפעילות את הוראות התקנון או התחייבות מהתחייבויותיו כלפי עורכת הפעילות או מפעילת האתר, תהיה עורכת הפעילות רשאית לבטל את השתתפותו בפעילות ואת זכייתו. משתתף בפעילות מוותר מראש על כל דרישה, טענה או תביעה כנגד עורכת הפעילות כאמור לעיל.

3.4. בהשתתפותו בפעילות מביע המשתתף ו/או הרוצה להשתתף ו/או הזוכה את הסכמתו לפרסום ו/או צילום שמו, תמונתו ו/או ווידיאו של המסיבה שבו הוא מופיע, במסגרת הסיקורים והפרסומים האמורים הנעשים על ידי עורכת הפעילות ו/או מי מטעמה. סעיף זה הינו תנאי להשתתפות בפעילות וזכייה בפרס.

4. קניין רוחני וכללים לתוכן

4.1. בהעלאת תכנים לאתר הפעילות, מאשר המשתתף כי הוא בעל כל הזכויות בהם וכי הינו רשאי למוסרם לפרסום. אם אינך היוצר או בעל הזכויות בתכנים שאתה מוסר או במידה וקיימים בעלי זכויות נוספים בתכנים שמסרת, אתה מאשר שהנך בעל הרשאה כדין מבעלי הזכויות, המתירה לך למסור את התכנים ולתת בהם זכויות שימוש כמפורט לעיל ולהלן. עורכת הפעילות לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מהפרת זכויות של בעלי הזכויות בתכנים. הנך נושא באחריות המלאה והבלעדית לכל הצגה או פרסום של תכנים, שנעשו על ידך. הנך מסכים כי כל שימוש בתכנים ו/או בתגובות ו/או בתמונות שיתבצע על ידי עורכת הפעילות לא יהווה הפרה של זכות כלשהי.

4.2. הנך מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי עורכת הפעילות בגין כל שימוש שייעשה בפרטים האישיים שלך ו/או בתגובה ו/או בתמונה, והכל מבלי לקבל הרשאה נוספת ממך ו/או לשלם לך תמורה בגין השימוש כאמור.

4.3. משתתף אינו רשאי להעלות תכנים אשר אינם עומדים בדרישות הדין ו/או התכנים הבאים:

· כל חומר פורנוגרפי או בעל אופי מיני בוטה המפר הוראות כל דין או עלול לפגוע ברגשות הציבור.

· כל חומר הנוגע לקטינים מתחת לגיל 13 ומזהה אותם כקטינים או כולל את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם. כמו כן מתחייב המשתתף שלא להעלות תמונתו של קטין ללא הסכמת הוריו מראש.

· כל מידע בטחוני רגיש, או מידע אחר אשר מטבעו רגיש.

· כל חומר בלתי-חוקי, או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל.

· כל חומר המהווה לשון הרע (הוצאת דיבה) על אדם.

· כל חומר החושף את פרטיו האישיים או האינטימיים של אדם (לרבות שמו), מבלי שהוא עצמו מסר אותו ו/או חומר הפוגע בפרטיותו ו/או בצנעת אישיותו של אדם.

· נושאים שביחס אליהם קיים צו איסור פרסום של בתי משפט.

· כל חומר בעל אופי או תוכן טורדני, מעליב, עוין, מאיים, גס, גזעני פוגע ברגשות הציבור.

· כל חומר ו/או מסר העשוי להטריד ו/או לפגוע במשתמשים אחרים.

· כל חומר המנוגד לכללי השימוש המקובלים באינטרנט או העלול לגרום נזק או לפגוע במשתמשי אינטרנט בכלל, ובגולשי האתר בפרט.

4.4. המשתתף מצהיר ומתחייב כי במידה ויפר אחד או יותר מן התנאים שלעיל, יפצה את עורכת הפעילות בגין כל נזק שייגרם לה כתוצאה מהפרה זאת.

4.5. עורכת הפעילות רשאית לפסול השתתפותם של המעוניינים להשתתף בפעילות בהתבסס על הקריטריונים המצוינים בסעיף זה.

4.6. המעוניינים להשתתף בפעילות ו/או המשתתפים בפעילות מוותרים על העלאת כל טענה ו/או תביעה כלפי עורכת הפעילות ו/או ספקיהן ו/או מי מטעמן בגין פסילה בהתבסס על הקריטריונים המצוינים בסעיף זה או מכל סיבה אחרת על פי שיקול דעתה הבלעדי. כמו כן, מובהר כי עורכת הפעילות אינה

אחראית על התוכן שיעלו המשתמשים לאתר ואינה אחראית על כל שימוש שיעשה בתכנים, שעשוי להוות עבירה על פי דין.

5. הפרסים

5.1. גיפטקארד אחד ע"ס 200 ₪ לכל זוכה לרכישה בצ'ילדרנס פלייס. סה"כ יחולקו 5 גיפטקארדים, מימוש הגיפטקארד בכפוף להתניות בגב הכרטיס תקף ברשת צ'ילרדנס פלייס בישראל בלבד (למעט עודפים), אין כפל מבצעים, הכרטיס אינו ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עודף או זיכוי בגין שימוש חלקי, הכרטיס אינו מהווה כרטיס חיוב כהגדרתו בחוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, הרשת אינה אחראית במקרה של גניבה/אובדן/השחתה, לא ניתן לממש כרטיס זה במקביל להטבות/מבצעי מועדון לקוחות. כל משתתף יכול לזכות אך ורק בפרס אחד בלבד.

5.2. עורכת הפעילות שומרת לעצמה את הזכות לקבוע את מקום וזמן מימושו הסופי של הפרס וללא אפשרות ערעור על כך. ככל שהזוכה לא יוכל להתייצב במיקום ו/או במועד שנקבע, יראו אותו כאילו ויתר על הפרס ואינו זכאי לקבל פרס חלופי ו/או זיכוי ו/או פיצוי כספי כלשהו.

5.3. הפרס לא ניתן להמרה, ערכת הפעילות רשאית להחליף בכל שלב, את הפרס בפרס אחר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

5.4. עורכת הפעילות תהיה רשאית לעשות שימוש בתמונות/סרטון/וידאו קליפ שיצולם.

5.5. למען הסר ספק מובהר, כי היה והזוכה בפרס לא עמד בתנאי התקנון ו/או ויתר על הפרס מטעמים השמורים עמו, תהיה עורכת הפעילות רשאית להעניק את הפרס למשתתף אחר. הזוכה בפרס שויתר על הפרס, או שלא עמד בתנאי תקנון זה יהיה מנוע מלהעלות כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי ריטיילורס בע"מ ו/או מי מטעמה בגין אי חלוקת הפרס.

5.6. עורכת הפעילות תהא רשאית לפסול, עפ"י שיקול דעתה, מועמד לזכייה אשר לא אותר והמועמד לזכייה לא יהיה זכאי לקבל פיצוי כלשהו.

5.7. הזכייה בפרס במסגרת הפעילות הינה אישית ואינה ניתנת להעברה. הפרס לא ניתן לשינוי, החלפה או המרה אלא בהסכמת עורכת הפעילות מראש ובכתב ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

5.8. עורכת הפעילות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הפרס מכל סיבה שהיא ובכל עת ו/או להתנות את הענקת הפרסים בתנאים ובלבד שתימסר הודעה על כך למשתתפים.

5.9. מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה והוראות כל דין, עורכת הפעילות תהא רשאית שלא למסור את הפרס לידי מי שהגיע אליו במעשה עבירה או במעשה שאינו כדין, מכל בחינה שהיא.

6. איתור הזוכים

6.1. בתום תקופת הפעילות ובחירת הזוכים, תפנה עורכת הפעילות דרך חשבון הפייסבוק של הזוכה ותתאם איתו את מסירת הפרס .

6.2. במידה ומועמד לזכייה לא יפנה אל עורכת הפעילות בתוך 48 שעות ממועד הפנייה אליו או המועמד לזכייה לא אותר או המועמד לזכייה אינו עומד בכל תנאי ההשתתפות, ייפסל מועמד זה ועורכת הפעילות תנסה ליצור קשר עם המשתתף שדורג לאחריו. הוראה זו תחול בהתאמה גם אם ייפסל המשתתף השני, וכך הלאה עד לקבלת זוכה בפרס. עורכת הפעילות תהא רשאית להאריך את מועד איתור המועמד לזכיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

6.3. באם תתכלינה רשימות המשתתפים כאמור בסעיף 5.2 בטרם ייקבע הזוכה בפרס, לא יחולק הפרס לאף משתתף אחר.

6.4. מועמד לזכייה שלא אותר ו/או לא עמד בתנאי התקנון – תיפסל זכייתו ולא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו.

6.5. לעורכת הפעילות שיקול דעת בלעדי ומוחלט באשר לקביעת תוצאות הפעילות וזהות הזוכים, והחלטת עורכת הפיעלות בכל עניין הנועג לאלה תהיה סופית, מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור.

6.6. במהלך תקופת הפעילות ו/או לאחריה תהא עורכת הפעילות רשאית, אך לא חייבת, לפרסם את שמות הזוכים באתר הפעילות.

7. פרסום שמות הזוכים

7.1. עורכת הפעילות תהא רשאית לפרסם באתר הפעילות את שמות הזוכה. מובהר, כי עורכת הפעילות תהא רשאית שלא לפרסם כלל.

7.2. עצם ההשתתפות בפעילות תחשב להסכמה לפרסום.

8. כללי

8.1. תקנון הפעילות ניתן לעיון במשרדי עורכת הפעילות וכן באתר הפעילות.

8.2. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר הפיעלות, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

8.3. בהשתתפותו בפעילות מסכים, מאשר ומצהיר המשתתף בפעילות כי קרא את התקנון ומקבל עליו את הוראותיו וגם אם לא קרא את התקנון מסכים המשתתף בפעילות כי תקנון זה יחול עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.

8.4. למשתתפי הפעילות ולכל מי מטעמם לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה ו/או טענה מכל סוג ומין בקשר לפעילות, לפרס, לתקנון ו/או לכל עניין אחר הקשרו והכרוך בהם.

8.5. עורכת הפעילות או מי מטעמה אינה אחראית ולא תהיה אחראית באופן כלשהו לפעילותן התקינה של רשת האינטרנט, החשמל, או כל אמצעי תשתית או תקשורת אחר, על כל רכיביהן ולא תשא באחריות להפסקות, הפרעות, ניתוקים, נזקים, הוצאות, מניעת רווח וכיו"ב, אשר יגרמו למשתתף בקשר עם השתתפות בפעילות, במישרין או בעקיפין.

8.6. ארעה תקלה, מכל סוג שהוא, לרבות אך לא רק, ברשת התקשורת ו/או באתר הפעילות, שיש בה כדי להשפיע במישרין או בעקיפין על התנהלותה התקינה של הפעילות בכל אופן שהוא, ו/או כדי למנוע מבעד מי שמעוניין מלהשתתף בפעילות, לא תהא למשתתפים כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי עורכת הפעילות. עורכת הפעילות לא תשא ולא תידרש לשאת ולא תשפה ולא תידרש לשפות משתתף כלשהו, בגין כל הוצאה ו/או נזק ישיר ו/או עקיף לרבות נזק תוצאתי שנגרם לו כתוצאה מהשתתפותו בפעילות.

8.7. עורכת הפעילות רשאית להפסיק או לבטל את הפעילות (במהלך הפעילות או בסיומה) או לשנות את תנאיה (שינויים סבירים) בתקנון זה, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

8.8. עורכת הפעילות תהיה הפוסקת הסופית בכל עניין הנוגע לפעילות ובנוגע לכל שאלה שתתעורר במהלכה ו/או בקשר עמה ובנוגע לכל תקלה ו/או בעיה ו/או כל מצב בלתי צפוי שיווצר במהלך הפעילות, בין אם צוינו במפורש בתקנון זה ובין אם לאו ולמשתתף לא תהיה כל טענה בשל כך.

8.9. ההשתתפות בפעילות אסורה על מנהלי ועובדי עורכת הפעילות.

8.10. למען הסר ספק מובהר בזאת, כי עורכת הפעילות אינה אחראית כלפי המשתתף לכל נזק גוף ו/או רכוש ו/או אחר אשר ייגרם למשתתף ו/או לאחר עקב הפעילות ו/או בשל זכייתו בפרס כלשהו ו/או עקב השתתפותו בפעילות ו/או נזק שנגרם במהלך הפעילות.

8.11. למען הסר ספק, תקנון הפעילות הינו לצורכי פעילות שיווקי גרידא, ומוכרעת על ידי יכולת יצירה ומקוריות והיא לא תחשב כפעילות כהגדרתה בסעיף 244 לחוק העונשין, וזאת עקב העובדה, כי הזכייה אינה תלויה בגורל.

8.12. בתקנון זה השימוש הינו בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד וכולל גם פנייה בלשון נקבה ו/או רבים.

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים