פרויקט "זיכרון בסלון"

אהבתם? שתפו...

לעולם לא לשכוח

עיריית בת ים בשיתוף מרכז הצעירים מזמינה את תושבי העיר לקחת חלק בפרויקט "זיכרון בסלון" בהשתתפות ניצולי שואה ותושבים

אירוע מרכזי: עדותו של משה פרימרמן בסלון של ראש העיר, צביקה ברוט | בניין העירייה, מקס נורדאו 17 | יום רביעי, 1.5.19 | 21:00

כמדי שנה בשנים האחרונות יתקיים בבת ים פרויקט "זיכרון בסלון", במסגרתו יתארחו ניצולי שואה בבתי תושבים, או יארחו בבתיהם, ויספרו את סיפורם המצמרר, את זיכרונות האימה ואת רגעי הגבורה מהימים הנוראים ההם.

השנה, עיריית בת ים בשיתוף מרכז הצעירים בעיר תקיים סלון עם ראש העיר, צביקה ברוט, וחברי מועצת העיר בבניין העירייה. האירוע יתקיים בערב יום השואה, יום רביעי ה-1.5 בשעה 21:00. התושבים מוזמנים להגיע ולשמוע את עדותו של ניצול השואה משה פרימרמן, אשר ישתף את סיפור הישרדותו המצמרר. כמו כן, התושבים מוזמנים לבוא ולהצטרף למסורת שמתקיימת בבת ים כבר מספר שנים ולארח זיכרון בסלון בביתכם, במרכזים הקהילתיים, במרכזי הנוער או בתנועות נוער.

כזכור, בשנה שעברה התקיימו 40 מפגשי סלון בעיר בת ים.

מפגשי "זיכרון בסלון" הינה יוזמה ייחודית ומרגשת אשר החלה לפעול לראשונה לפני מספר שנים ברחבי הארץ, ובהמשך גם ברחבי העולם, ביוזמת קבוצת יזמים חברתיים צעירים. במסגרת הפרויקט המרגש, נערכים מפגשים בלתי פורמליים בין ניצולי השואה וצעירים בבתים פרטיים המתנדבים לארח בסלונם, ולעיתים אף בבתי הניצולים, המאפשרים שיח והתבוננות מזוית אישית ואינטימית.

רוצים לארח בביתכם? רוצים את העזרה בתכנון, רישום או כל דבר נוסף, ניתן לפנות למרכז הצעירים בטלפון: 03-5061838 או במייל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן למצוא גם באתר – http://www.zikaronbasalon.com/

צילומים מאירועי זיכרון בסלון 2018

קריוטוש

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים