פרס שר החינוך למתנדב מצטיין

אהבתם? שתפו...

ממשיכים להצטיין בהתנדבות ובחינוך:

בת ים אירחה את טקס הפעיל המצטיין של מחוז תל אביב

העיר בת ים הובילה עם כמות הפעילים המצטיינים השנה עם 13 תלמידים ותלמידות

ביום שני ה-4.3 בת ים אירחה את טקס הפעיל המצטיין השנתי של מינהל חברה ונוער במחוז תל אביב. 90 בני נוער מצטיינים בכיתה יב הגיעו אתמול להיכל התרבות בבת ים, מלווים בהורים, מורים ומדריכים גאים, זאת על מנת לקבל את אות ההוקרה על פעילותם והצטיינותם ההתנדבותית בתחומים השונים. העיר בת ים הובילה עם כמות הפעילים המצטיינים השנה, עם 13 תלמידים ותלמידות שזכו באות בת ים 15,000 תלמידים ותלמידות מתנדבים.

זו הפעם השנייה שהעיר בת ים זוכה לארח את הטקס החגיגי, זאת לאחר זכייתו של נהוראי עמר, תלמיד בית הספר 'דרכא המר' באות הפעיל המצטיין הארצי בטקס שנערך לפני כחודשיים בחיפה. נהוראי קיבל את אות הפעיל המצטיין במעמד מכובד משר החינוך, מר נפתלי בנט. על פי הנוהג, העיר ממנה יוצא הזוכה הארצי היא המארחת את הטקס המחוזי. אתמול בטקס, ראש העיר, צביקה ברוט, בירך את נהוראי על פעילותו ועל הכבוד שהביא לעיר.

הפעילים קיבלו את אות ההצטיינות על פועלם ההתנדבותית בתחומים שונים כמו תחומי ההצלה, ההדרה, התנדבות עם קשישים, פעילות למען איכות הסביבה, פעילות יזמית, תחום הבריאות ושעות הפנאי ועוד.

התלמידים מבת ים שקיבלו את אות הפעיל המצטיין המחוזי הם: מוריה פיינה מבית הספר 'צבייה' על פעילותה בתחום הבריאות ושעות הפנאי, עדי אוחיון מבית הספר 'דרכא חדש' על פעילותו בתחום החירום וההצלה, ליעד שטחמבית הספר 'רמות' על פעילותו במשצ"ים, אריאל קאנלאסמבית הספר 'חשמונאים' על פעילותו במשצ"ים, עומר כספימבית הספר 'חשמונאים' על פעילותו במשצ"ים, נועה בוחמוט מבית הספר 'רמת יוסף' על פעילותה היזמית ומנהיגות עסקית, אופיר לאור מבית הספר 'רמות' על פעילותה בתחום ההדרכה, יובל ליס מבית הספר 'רמות' על פעילות בין דורית וסיוע לאחר, דור בן יוסף מבית הספר 'יעד' על פעילותו במנהיגות נוער וחינוך.

כיבדו את האירוע בהשתתפותם ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, חיה שיטאי ומנהל אגף החינוך אהרון קצב.

טקס הפעיל המצטיין נעשה בשיתוף פעולה עם המחלקה לנוער ולצעירים בחברה לתרבות, פנאי וספורט. את הטקס הנחה נהוראי עמר שזכה באות הפעיל המצטיין הארצי יחד עם רבקה שטנצלר, מנהלת תחום התנדבות והדרכה בעיר. בחלק האמנותי הופיעו תלמידי מגמת המוזיקה של תיכון "רמות" ולהקת הנוער הייצוגית, "קול הים".

ראש העיר, צביקה ברוט בדבריו בטקס אתמול: "עיריית בת ים, בראשותי, הציבה יעד חברתי מובהק בתחום המובילות הקהילתית והתנדבות בקהילה. עדות לכך ניתן לראות כאן היום שבת ים מובילה מבין ערי המחוז במספר המצטיינים."

צילום: דוברות עיריית בת ים

עידן 2000

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים