צמצום הלמידה עד לסוף השנה

אהבתם? שתפו...

ברוט החליט: צמצום הלמידה בתיכונים ובחטיבות הביניים עד לסוף השנה.

ראש העיר צביקה ברוט החליט בתום הערכת מצב שקיים, כי הלימודים בחטיבות הביניים ובתיכונים בעיר יצומצמו עד לסוף שנת הלימודים.
עם זאת, הלימודים בגנים ובבתי הספר היסודיים יימשכו כרגיל.
ההחלטה באה לאחר סיור שקיים ברוט במוסדות החינוך, ולאחר חוות דעת של הקב״ט העירוני לפיה התלמידים בתיכונים מתקשים לשמור על כללי משרד הבריאות. בין היתר ראו בעיריה ובמשרד הבריאות כי בשל היעדר הקפדה על הכללים נדבקו כמה תלמידים בבת ים בשבוע שעבר.
בהתאם לכך, ולאחר התייעצות עם מחזיק תיק החינוך, מנהל אגף החינוך, משרד הבריאות ומשרד החינוך, הורה ראש העיר לאפשר לכל מנהלת בחטיבה ובתיכונים להחליט על מתווה הלימודים הנכון. בין היתר מדובר באפשרות של למידה מרחוק, צמצום כיתות, או לימודים רגילים בהקפדה יתרה כל כללי התו הסגול.
כל מנהלת תחליט על המתווה המתאים לה והוא יבוצע לאחר קבלת אישור מנהל אגף החינוך וראש העיר.
בעיריה מעריכים כי כתוצאה מכך ניתן יהיה לצמצם הדבקות עד לסוף השנה, ובמהלך החופש הגדול תיערך היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים בחודש ספטמבר.
במקביל ממשיכים בעיריה בקיום בדיקות לכל תלמידי העיר שבודדו בשבוע האחרון בשל חשיפה לחולי קורונה. הבדיקות באו במסגרת תכנית מגירה שהוכנה מראש בעיריה בשיתוף קופות החולים ובית החולים וולפסון.
במקביל בעיריה יאפשרו גם לתלמידים שאינם מבודדים, ואשר חוששים כי נחשפו לחולים, להיבדק ולקבל תשובות תוך זמן קצר.
״אנחנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר ושמים את בריאות התושבים תמיד במקום הראשון״ אמר ברוט, ״בת-ים עיר ירוקה עם מספר נדבקים קצר, וחשוב שנעבוד בצורה מקצועית ובאחריות כדי לשמור על ההישג הזה. אני רוצה להודות למנהלות בתי הספר על העבודה הקשה והטובה שהן עושות בימים אלה״.

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

בונו בורגר
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
סייקו - סושי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים