קול קורא לנשים מעוררות השראה לקראת יום האישה הבינלאומי

אהבתם? שתפו...

אשת חיל מי ימצא:

עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים בבת ים יוצאות בקול קורא זו השנה השנייה לנשים מעוררות השראה לקראת יום האישה הבינלאומי.

לאור הצלחת אירוע "אשת חיל" שהתקיים לראשונה בשנה שעברה, עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים העירונית יוצאות בקול קורא, גם השנה, לציבור להמליץ על נשים מעוררות השראה לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול בתאריך 8.3.2019. הנשים שתבחרנה תקבלנה תעודת הוקרה באירוע לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים בהיכל התרבות בתאריך 3.4.19.

הקריטריונים להגשת המועמדות הם: האישה צריכה להיות דמות מקומית המהווה מקור להשראה בבת ים, מייצגת את אחד מתחומי התוכן הבאים: חינוך, אומנות, תקשורת, פוליטיקה מקומית או ארצית, מדעים ואקדמיה, עסקים, פעילות קהילתית, ספורט, קליטת עליה, ניצחון אישי, פעילות התנדבותית ועוד, פעלה או פועלת בבת ים בעבר או בהווה, פעילות השאירה חותם על הקהילה בבת ים, פעילותה והשפעתה ארוכות טווח, ולא באירוע חד פעמי ונקודתי. כמו כן, ניתן להמליץ גם על נשים שאינן בין החיים כיום.

את המועמדות ניתן להגיש עד התאריך 15.2.2019. בתום קבלת השמות תתכנס וועדה הכוללת בתוכה: נציגות מהרשות, נציגות מהקהילה ומארגוני נשים בעיר. הנשים שתבחרנה, תקבלנה באירוע לרגל יום האישה הבינלאומי אות הוקרה שיתקיים כאמור בהיכל התרבות בתאריך 3.4.2019.

עיריית בת ים פועלת רבות לקידום מעמד הנשים והנערות בעיר, ומפעילה מגוון תכניות כגון אתנה, להיות נערה, סודקות את תקרת הזכוכית ועוד. כמו כן, בבת ים פועלת מועצת נשים עירונית מזה 15 שנה, באופן מתמשך לשיפור מעמדן וקידומן של נשים ונערות ומעודדת אותן ליצירת תהליכי חיזוק והעצמה.

לטופס להגשת מועמדות או להגשת המלצה:

 https://goo.gl/forms/QlZ0RAn3kdFoKWt83

 

תמונות: טקס אשת חיל צילום: יואב פלי.

טאצ' בול

 

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
סייקו - סושי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים