קורס שני של התחדשות עירונית הסתיים

אהבתם? שתפו...

קורס שני של התחדשות עירונית הסתיים.

לאור הביקוש הרב – נפתח קורס נוסף

מחזור שני של קורס להתחדשות עירונית של המנהלת להתחדשות עירונית הסתיים בשבוע שעבר, זאת לאחר הסיום המוצלח של המחזור הראשון וההיענות הרבה מהתושבים. בקורס לקחו חלק 25 מתושבי העיר שהגיעו כל ערב למפגש של שעתיים וחצי במשך 8 שבועות, על מנת ללמוד על תהליכי התחדשות עירונית כל כלל ההיבטים שלהם.

הקורס מקנה ידע וכלים עבור תושבים המעוניינים לקדם תהליכי התחדשות עירונית במקום בו הם מתגוררים. בקורס למדו התושבים על תהליכי התכנון, מדיניות התכנון בעיר בת ים, התארגנות תושבים, היבטים כלכליים, תהליכי בניית הסמכות במתחם ועוד. בנוסף, במהלך הקורס המשתתפים נפגשו עם  שמאי, עו"ד, אדריכל מתכנן וזאת על מנת להבין איך מקדמים תהליכים באופן מיטבי עבור התושב. הקורס הועבר על ידי חברת "אשחר" בשיתוף המנהלת להתחדשות עירונית, והתארחו בו המרצים הבאים: שוקי פתאל מהנדס העיר, שירה שפרכר סגנית מהנדס העיר לתכנון, עדו קליינברג מעמותת "מוזאיקה", עו"ד דיירים אודי ווקיל, אומיד סולימני שמאי מקרקעין, אמיר ניב אחראי תכנון במנהלת להתחדשות עירונית.

בנוסף, המנהלת מעניקה ייעוץ משפטי ללא עלות במטרה להפוך את התהליך עבור התושב לבטוח ביותר. השירות ניתן על ידי סטודנטים למשפטים של הקליניקה לזכויות דיור מהמרכז הבינתחומי הרצליה. לדוגמא, במסגרת הייעוץ ניתן יהיה לעבור על הסכמים בהתחדשות עירונית.

המנהלת להתחדשות עירונית היא שיתוף פעולה של העירייה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, באה במטרה לסייע לתושבי בת ים לקדם תכניות להתחדשות עירונית, לספק להם מידע, לייעץ, לכוון, ללוות, ולהוות בית לכל מי שמתכנן או חושב להתחיל בתהליך תמ"א 38 או פינוי בינוי. השירותים הניתנים על ידי המנהלת יכללו: ייעוץ מקצועי לתושב בבחירת יזם, סיוע בהתארגנות תושבים, דאגה לזכויות, הדרכה קורסים בנושאים ייעודים, מרכז מידע בנושא התחדשות עירונית ועוד.

הקורס הבא צפוי להיפתח במהלך חודש אפריל, אליו כבר יש רשימת המתנה ארוכה. לפרטים והרשמה: מנהלת התחדשות עירונית בת-ים

076-5333880 או במייל [email protected]ההשתתפות חינם, מספר המקומות מוגבל

עידן 2000

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים