קיווי בקולקציית אביב-קיץ 2018

אהבתם? שתפו...

יש כמה מותגי ילדים שאני אישית ממש נהנית להכנס לחנויות הרשת ולקנות בהן. הן בגלל הקולקציה שקולעת לטעם האישי שלי,הן בגלל המחירים שתמיד אטרקטיביים והן בגלל השירות שתמיד מצוין. והנה גם הקיץ הזה הילדים שלי ילבשו קיווי שכן אתמול ביקרתי באחד הסניפים ונפעמתי מקולקציית האביב-קיץ החדשה.

הקולקציה החדשה מחולקת לפי קטגוריות נושא:TROPICANA ,TUNIC ,SLOW ומשלבת בתוכה את המגמות המובילות של עולם האופנה הבוגר עם קריצה ילדותית שיוצרת בגדים שיקים מסוגננים. הקולקציה עשירה ומגוונת הנותנת מענה לכל הגילאים: מתינוקות ממידה NB עד מידה 16 –לילדים המתבגרים. כחלק מאסטרטגית החברה וכמענה ללקוחות קיווי יצאו במהלך ובו הגדילו את טווח המידות לילדים הגדולים והעונה הזו ניתן למצוא את מגוון הפריטים עד מידה 16.

קולקציית בייבי בנות ומתבגרות 2018

SLOW : הקולקציה שואבת השראה מעולם החלל עם אלמנטים של קווים נקיים מאופיינים בפשטות.

בבנים – דפוסים גאומטריים , הרבה שחור לבן, ג'ינסים עם שטיפות, חולצות טי-שירט חתוכות בColor Block,הרבה חולצות מכופתרות לחגים ופריטים אלגנטיים. הצבעים השולטים בקולקציה הם : שחור לבן , אפור בהיר, תכלת ונגיעות של ירוק ניאון. מראה נקי, חגיגי , עם נגיעות קוליות.

בבנות– הקולקציה בהשראת חלל/גלקסיה. היא מאופיינת בצבעי שחור, לבן, כסף עם נגיעות קלות של צבע ורוד. ישנו שימוש במגוון חומרים כמו דמוי עור כסוף, בדים מנצנצים. טכניקות מעניינות ,הדפסי מטאל ,אפליקציות , פאטצ'ים פייטים מתחלפים, דפוסי גליטר נוצצים, יהלומים וניטים. כמו כן ישנן שמלות מגניבות וחגיגיות במגוון בדים: שיפון, פליסה , טול ותחרה. קולקציה טרנדית ונוצצת במיוחד!

TONIC – זוהי קולקציית שנשאבה מאופנת הרחוב (סטריט). קולקציה משחקית,כייפית, צבעונית ומעיזה,המושפעת מתרבות הפופ.

בבנים– הצבעים השולטים כחול, שחור/לבן, אדום, כחול עם נגיעות של טורקיז. הקולקציה מכילה חולצות א-סימטריות, חולצות שטופות, הרבה מכנסיים שקי קקי וג'ינסים עם קרעים. גם מבחינת הדפוסים ונושא הקולקציה, זו קולקציה קולית, המאופיינת בשימוש בפאטצ'ים ואופנת גראנג' .

בבנות– הקולקציה מאופיינת בצבעי גלידה שמחים ורעננים. ישנו שימוש במגוון בדים: בדי משבצות, תחרות, ג'ינסים בשטיפות deep dye מיוחדות וצבעוניות. חולצות הקיץ מטופלות בשלל דפוסים ואפליקציות של גלידות, לבבות ופרפרים במגוון טכניקות, בשילוב פונפונים.

 

TROPICANA – קולקציה טרופית בהשראת הוואנה –קובה, ג'ונגל ים וחופש. קולקציה נינוחה וקיצית, הקיץ בהתגלמותו.

בבנים– הקולקציה שופעת דפוסים טרופיים/ימיים וצבעי חוף וטורקיז .הכחולים והטורקיזיים שולטים בקבוצה הזאת.. הרבה ג'ינסים, מכנסי ברמודה בצבעים לבנים וצהובים. יש חולצות עם דפוסים טרופיים, שמחים וקייצים.

בבנות– הקבוצה מאופיינת בצבעים טרופיים עזים. ישנו שימוש נרחב של דפוסי פרחים ,פירות וציפורים טרופיים. קולקציית ג'ונגל קייצית וקלילה. שימוש במגוון בדים במשחקי שקיפויות.

New- Born

קולקציית ניו בורן מיועדת לכניסתו של תינוק חדש למשפחה ,לאחר המתנה ארוכה מאוד של 9 חודשים זוכים סוף סוף לראות את העולל החדש ובונים לו מלתחה המורכבת מבגדי בייסיק ועד בגדים מעוצבים. הקולקציה מורכבת מבגדי גוף, מכנסי רגלית ואוברולים. ניתן לשלב עיצובים על בסיס Mix & Match. ובכל הפריטים מקפידים להשתמש בבדי סריג רכים ונושמים 100% כותנה. הקיץ הכנסנו מארזי בגוד ראשוני , חליפות ברית בריתה לבייבי בנים ולבייבי בנות בבדים רכים ,נעימים ובגזרות התואמות לרך הנולד , לצד זה עיצבנו נעליים תואמות ורכות לרך הנולד

בייבי בנות – New- born

קולקציה רומנטית המשלבת דפוסי פרחים, ודפוסים של כוכבים במגוון רחב של עיצובים.

בייבי בנים – New- born

קולקציה קולית בשילוב של דפוסים של כוכבים, המקבילה לקולקציית הכוכבים של הבנות. וקולקציית MARINE מתוקה, שתלביש את תינוקכם החדש לקיץ.

קולקציה של נעליים

גם העונה, הקולקציה קיבלה תוסף שיקי ומרענן להשלמת הלוק. קטגורית הנעליים מתרחבת והעונה בנוסף לנעלי בלרינה וסניקרס ישנן מגוון סנדלים צבעוניות שמתאימות באופי שלהן לקולקציה.

טווח המחירים:

מכנסיים טווח מחירים 19.90- 119.90 ש"ח

שורטס טווח מחירים 39.90-99.90 ש"ח

חולצות טווח מחירים 19.90-99.90 ש"ח

שמלות טווח מחירים 29.90-129.90 ש"ח

טווח מחירים נעליים בנות החל מ 39.90 ש"ח

טווח מחירים נעליים בנים החל מ 59.90 ש"ח

להשיג בסניפי הרשת.

 

חיים אסא -באנר

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ליאת בכר - צילום
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים