קיווי קידס- קולקציית אביב/קיץ 2019

אהבתם? שתפו...

מותג אופנת הילדים ותינוקות KIDS KIWI משיק את קולקציית אביב/קיץ 2019, קולקציית אביבית ורעננה המשלבת את הטרנדים הבולטים והשולטים בעולם.

מותג בגדי הילדים KIWI-KIDS מציע מגוון רחב של דגמים ממידה NB ועד מידה 16 –לילדים המתבגרים שכוללים ג'ינסים, חולצות , מכנסיים אוברולים ועוד. הקולקציה מחולקת לפי קטגוריות נושא FUN HOUSE, SECRET GARDEN, TIKI ISLANDומבטאת בתוכה את המגמות המובילות בעולם האופנה הבוגרת. העונה הקפדנו גם לעצב קולקציה בוגרת יותר למידות הגדולות יותר ולתת מענה גם לילדי גיל הבר/בת מצווה לילדים המתבגרים.

FUN HOUSE: הקולקציה שואבת השראה מעולם הפופ בשילוב אלמנטים צבעונים וזוהרים מעולם ה URBANIC הצבעים השולטים בקבוצה זאת הם שחור ולבן עם נגיעות של ירוק זוהר וצבעי יסוד.

קולקציית הבנים: דפוסים תלת מימד , פייטים מתחלפים, הרבה שחור לבן, ג'ינסים עם שטיפות וקרעים, אול אובר קמופלג', חולצות טי-שירט עם גרפיקות מעולם הגיימרים.

השתמשנו בטכניקות חדשות על הטישרטים שלנו , הטבעות, הדפסי הולוגרמה, הדפסי קאמופלג בגווני כחול ג'ינס ונייבי. הסגנון URBANIC בולט בקבוצה הזאת והילדים של קיווי הולכים להיות הכי קולים וטרנדים בקיץ הקרוב.

קולקציית הבנות: הקולקציה קלילה מאופיינת בצבעוניות הגלידה ולצד זה גם צבעוניות שחור ולבן אופנתי תוך כדי שימוש בבדים עדכניים כגון משבצות ודפוסי תלת מימד ומדבקות צבעוניות. שימוש בטכניקות מגוונות כגון: פאייטים מתחלפים בצורות שונות, פרנזים צבעוניים. ג'ינסים שטופים בגזרות מדליקות וחדשות בשטיפות עדכניות ואופנתיות. בשמלות נעשה שימוש בגזרות חדשות המתאימות לאירועים ולחגים.

SECRET GARDEN:  קולקציית החג שלנו בצבעוניות רכה ופסטלית צבעים: לבן, תכלת, קאמל, נייבי ואקווה, תכלת בהיר דפוסי פרחים אפרסק וורודים על גווניהם.

קולקציית הבנים: חולצות מכופתרות חגיגיות מבדים קלילים ודקים. גרפיקות עדינות וניטרליות שמשתלבות יפה עם מכנסי אריג בגזרות קלסיות. מכנסיים וג'ינסים קצרים, חולצות פולו עם תפוסי אול אובר עדינים.

קולקציית בייבי: קולקציית מרינס מתוקה עם משחקי תלת מימד של עוגנים וסירות בצבעוניות של נייבי, כחולים בהירים, אדום ולבן. יש חולצות מכופתרות עם אוברולים עדינים המשתלבות עם מכנסי אריג וג'ינסים שטופים.

קולקציית הבנות: הקולקציה רומנטית רכה ועדינה יש שימוש בבדי קרפ, סאטן, ,פייטים , תחרות וטולים רכים. צבעוניות רכה של ורוד אפרסק דפוסי פרחים רכים ואופנתיים שמזכירים את בוא האביב

ז'קט ג'ינס אופנתי בשילוב פרחים ופנינים. ג'ינסים בשטיפות בהירות ועדינות בקו יותר חגיגי ורומנטי תוך כדי שימוש בפאצ'ים של דפוסי פרחים חדשים ומרעננים. בחולצות ובשמלות בדי תחרה רומנטיות

מתנפנפות שכל ילדה אוהבת בגזרות מחמיאות לכל אירוע וחג.

TIKI ISLAND:

קולקציית הבנים: בהשראת חופשה טרופית. צבעים קיציים ופרשים – טורקיז בהיר, בננה, וורוד קורל וכחולים בהירים בהשראת הים. ג'ינסים שטופים, מכנסיים קצרים בצבעים קיציים עם שילוב של אוברולים טרופים, שלייקס וגזרות משוחררות. חולצות פולו בצבעים פסטלים, חולצות טי-שירט עם חתכים וגרפיקות של דקלים, קקטוסים ופרחים.

קולקציית הבנות: פרחונית קלילה ומאופיינת בצבעוניות טרופית לצד צבעוניות פסטלית, מאופיינת בהרבה ג'ינסים שטופים, מכנסיים קצרים בצבעים קיציים שתואמים לגרפיקות צבעוניות בחולצות שפותחו במגוון גזרות עדכניות וקלילות בשילובי בדים כגון שיפון ואריגים קלילים מתנפנפים שמזכירים את קלילות הקיץ.

קולקציית ברית בריתה : קולקציה מעודנת ומגוונת המשלבת סטים תואמים לרך הנולד חליפות בכמה חלקים למראה מושלם לרך הנולד, שימוש בבדים רכים ונעימים ובצבעונית רכה ועדינה.

מחלקת ACCESSORIES: מארזי תחתונים וגרביים של המותג בצבעוניות קיצית וקלילה המתאימה למראה של קולקציית קיץ.

טווח המחירים:

מכנסיים החל מ 19.90 ש"ח

חצאיות החל מ 24.90 ש"ח

חולצות החל מ 19.90 ש"ח

שמלות החל מ 29.90 ש"ח

טווח מידות:

ניו בורן עד מידה 3

4 עד מידה 16

רשת Kiwi – פריסה ארצית 100 סניפים.

 

שני מחלב - באנר

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים