קיץ ישראלי לילדים בנמל תל אביב

אהבתם? שתפו...

קיץ ישראלי לילדים בנמל תל אביב

לקראת החופש הגדול נמל תל אביב מציג מגוון הצגות ילדים של תאטראות מובילים בטריבונה

השנה בסימן קלאסיקה ישראלית:

הכבש השישה עשר, איה פלוטו, עוץ לי גוץ לי

אלאדין, הקוסם מארץ עוץ  ועוד..

מידי יום שלישי, במהלך יולי- אוגוסט, החל מ2/7 ועד 16/8 , בשעה 18:30

מתחם הטריבונה, נמל תל אביב. מיועד לגילאי 3-6

כניסה חופשית

חברת "אתרים" המנהלת את נמל תל אביב ויריד המזרח ממשיכה במסורת מופעי הקיץ ואטרקציות בילוי  לילדים ולכל המשפחה זו השנה השישית, והשנה תציע מגוון הצגות מוזיקאליות ממיטב הרפרטואר של התיאטראות הישראלים תחת כיפת השמיים בסימן הקלאסיקה הישראלית האהובה.

כבכל שנה נמל תל אביב מהווה פתרון למשפחות רבות ליהנות מבילוי כיפי וערכי בחודשי הקיץ, ללא תשלום.

הטריבונה , אמפי תיאטרון בחלקו המזרחי של נמל תל אביב המהווה מרכז בילוי ומארח מידי שנה בקיץ  מגוון אירועי תרבות ומופעים לכל המשפחה באוויר הפתוח. הטריבונה ממוקמת בירידה מגשר המנעולים.

להלן פירוט ההצגות שיתקיימו בטריבונה, בחלקו המזרחי של נמל תל אביב

2/7 – הכבש השישה עשר (תיאטרון ארצי לנוער בשיתוף תיאטרון המדיטק)

סיפורה של חבורת ילדים המגיעים לגן שלהם כשהוא סגור, לחפש את דניאל, חברם הטוב, שנעלם. זהו מסע התבגרות בו מגלים הילדים את ערכם המופלא של חברות וקבלת האחר. הפקה חדשה וסוחפת של המחזמר המצליח "הכבש הששה עשר" המעניקה הזדמנות ליהנות ולהתרגש מהשירים והלחנים הנפלאים כגון:  "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב", "לילה טוב", "איך שיר נולד" ורבים אחרים.

לילדים הנחשפים לראשונה צפויה חוויה קסומה ומהנה, שבוודאי תלווה אותם אל בגרותם.

 

9/7 – העץ הנדיב (תיאטרון הילדים הישראלי)

סיפור אהבתו הגדולה של עץ כלפי ילד ונכונותו להעניק מעצמו ללא תנאי במהלך שנים רבות.   

כשהילד היה קטן, הוא שיחק עם העלים, טיפס על הגזע, אכל מפרותיו של העץ, התנדנד על הענפים וכשהתעייף היה נרדם בצילו של העץ. אך כשגדל, הוא חדל לבקר את העץ לתקופה ארוכה.

וכך במהלך השנים הילד חוזר לעץ כנער מתבגר, כאדם מבוגר וכאדם קשיש בגיל העמידה ובכל פעם עם רצונות אחרים , והעץ תמיד מציע לתת מעצמו רק כדי לראות ש"הילד" מאושר.

ככל שהעץ נתן עוד ועוד מעצמו באהבה רבה, הוא נשאר לבסוף גדם ויחד עם זאת העץ המשיך להיות מאושר

 

16/7 – איה פלוטו (תיאטרון אשרוב)

הסיפור המוכר והאהוב עובד למחזמר מרהיב ססגוני וצבעוני, שזור בשירים וריקודים שובי עין ולב, תפאורה מושקעת ברוח הסיפור ותלבושות מרהיבות ומפתיעות.

בהצגה משתתפים שחקנים עם יכולות וכישורי משחק, ריקוד ושירה ברמה מקצועית גבוהה!

 

23/7  –  פיטר פן (תיאטרון בים בם בום)

פיטר פן, הילד הנצחי חוזר לבמת התיאטרון ואיתו וונדי ,קפטן הוק, טינקר בל והילדים האבודים. עיבוד חדש ומקורי לסיפור שהצית את דמיונם של ילדים במשך דורות. בואו לעוף לארץ "לעולם לא" הבלתי נשכחת ותגלו שהקסם חוזר. הפקה חדשה, קסומה ומרתקת של על הילד הניצחי באגדה שלא נגמרת לעולם…

 

30/7 –  אלאדין (תיאטרון בים בם בום)

כשאלאדין ראה את הנסיכה יסמין לראשונה מטיילת ברחבי השוק של אגרבא, הוא מיד מתאהב בה. כששמע שג'אפר מנסה להשתלט על אגרבא הוא מחליט לעשות הכל על מנת להציל את יסמין מידיו של ג'אפר ואולי כך יוכל לזכות בליבה, הוא מוצא מנורה אשר מתוכה יוצא השד ג'יני שעוזר לו להגשים את משאלת ליבו הגדולה.

מופע מצחיק ומוסיקלי הממחיש כמה חשוב להיות כפי שאנחנו, להקשיב לליבנו, לחשוב על אחרים ולדעת לומר את מילת הקסם בבקשה. 

 

6/8- הקוסם מארץ עוץ (תיאטרון בים בם בום)

דורותי וכלבה טוטו נקלעים לסופה שעוקרת את ביתם ומגיעים לארץ עוץ. בארץ עוץ היא פוגשת את הדחליל העשוי כולו קש שמשאלתו לקבל מוח, באיש-פח העשוי כולו פח שמשאלתו לקבל לב ,ובאריה הפחדן שרוצה לקבל אומץ לב. הם מצטרפים אליה למסע אל הקוסם מארץ עוץ בתקווה כי הקוסם יוכל למלא את משאלותיהם.

מופע מוסיקלי וקסום לכל המשפחה הכולל תפאורה גדולה ועשיר בתלבושות מרהיבות

 

13/8 –  עוץ לי גוץ לי (תיאטרון הילדים הישראלי)

קופת הממלכה ריקה, המלך מבקש מהטוחן שיחזיר לו חובו.הטוחן אשר אין בכיסו דבר מלבד סוכריית מנטה, מציע לו את ביתו היפה לאשה בטענה שהיא יכולה להפוך ערמות של קש לזהב.
בת הטוחן אשר לא באמת יכולה להפוך קש לזהב, נעזרת בגמדון קטןעוץ לי גוץ לי שמו שהופך ערב ערב את הקש לזהב בדרישה לדבר מה בתמורה.
האגדה כמו שהיא אז משליכה על החיים שלנו היום מעבר לגבולות ביתנו ובתוכם. וכוללת בתוכה תרגילי אקרובטיקה מרגשים, ומשחק מהפנט.

20/8 – הנסיך הקטן (תיאטרון הילדים הישראלי)

ספרו האהוב של אנטואן דה סנט- אכזופרי הינו יצירה קסומה להורים וילדים בכל העולם. כעת בעיבוד לקטנטנים וגדולים כאחד. הצגה מרגשת במיוחד המעלה תהיות קיומיות לילדים והורים, בעיבוד מוסיקלי איכותי וכמובן על הערכים עליהם גדלנו כולנו.

ממלכת הילדים של טלי

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים