קיץ של הצגות – ימי שלישי בתיאטרון חולון

אהבתם? שתפו...

קיץ בתיאטרון חולון – הצגות גדולות במחיר קטן

עם מיטב סיפורי הילדים: פיטר פן, תירס חם, הבית של יעל, הפיל שרצה להיות הכי … ועוד

בימי שלישי בשעה 17:30 – בתיאטרון חולון- 40 שקלים בלבד.

טררם סטא-גא-דיש!

חמישה אמני טררם במופע קצב מלהיב! המקצבים מנוגנים על תופים שונים, חביות, כלי מטבח, כלי עבודה, וכן תיפוף וירטואוזי על הגוף. המופע האינטראקטיבי משלב את מגוון הסגנונות המוסיקליים של התרבויות השונות הקיימות בישראל ומשתף את הקהל בחגיגה אחת גדולה. המופע משלב בחלקו גם את הקהל הצופה. ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 4 ומעלה. יום שלישי 24.7.18 בשעה 17:30. אולם 1 מחיר: 40 ש"ח.

 

 

פיטר פן – בחזרה לארץ 'לעולם לא'

פיטר-פן ילד שלא גדל לעולם, מלמד אותנו לעוף וסוחף אותנו על מסע קסום בכוחן של מחשבות טובות. הוא מנצח את הוק המרושע בתחכום ושובבות ומנהיג את כל הילדים האבודים והלא-אבודים אל עולם בו הלב מכתבי את מעשינו. מחזה: ירון כפכפי, נועה ברנר | בימוי: ירון כפכפי. ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 4 ומעלה. יום שלישי 31.7.18 בשעה 17:30. אולם 1 מחיר: 40 ש"ח.

 

מחסן השטוזים של דתיה

מחזה, שירים ולחנים: דתיה בן דור. מחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. כולם מוזמנים לחגיגה של שירים, סיפורים והמון שטוזים בחגיגת תיאטרון. בימוי: יאקי מחרז | משתתפים: הילה זהרור/ אור אילן, דניאל סבג/עודד גוגנהיים/תומר אופנר, אבישי סנדנר, רוני שובל/לורן סביר.

שפת השטוזים (שטויות + חרוזים) הפכה כבר מזמן לשגורה בפיהם של זאטוטים בני שנתיים ומעלה והצליחה לפתוח בפניהם עולם מושגים חדש בדרך מוזיקלית, שונה ומקורית. את ההצגה הגתה דתיה בן דור – סופרת, משוררת, מלחינה, תסריטאית ומחזאית, ובמהלכה היא מזמינה את הילדים לבקר במחסן הפרטי שלה, שם נמצאים כל החומרים שהעניקו השראה ליצירותיה. הביקור במחסן מתרחש דרך עיניו של שליח המגיע למקום ופוגש את הדמויות, החפצים, הרגשות, המילים, המנגינות והרעיונות המוכרים מתוכניות הטלוויזיה והקלטת של דתיה. ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה. יום שלישי 7.8.18 בשעה 17:30. אולם 1 מחיר: 40 ש"ח.

 

תירס חם בים בם בם

קלאסיקת הילדים האהובה והמסופרת ביותר שנכתבה ע"י הסופרת המוערכת מרים רות. ההצגה הינה פסיפס יצירתי ורב גוני המשלב בתוכו תוכן איכותי, משעשע ומרגש מעולמם של הילדים, יחד עם קצב מרתק ואחר. החופש האומנותי על במה הכוללת שחקנים, רקדנים ונגנים מעניקה לילדים חוויה יוצאת דופן של ביטוי ללא מחסומים וללא היסוסים… שחקנים: ענבלי בא-לי, ירמי רייך, מאיה פלם, גילי גבל, מור כהן, איתן חיניץ, תומר אדווי | ניהול אמנותי: אודי גוטשלק במאית ומעצבת תנועה: איילון נופר כתיבה: אסף אשתר.

אופיר אוהב לשיר וביום קיץ חם אוהב גם תירס חם. בים בם בם! תירס חם ! תירס חם ! בים בם בם!

אחריו כולם בשביל, צועדים אל התבשיל: שחף עם בובות, אלית מתופפת, צור מחצרר, יהב שרה, שר הדובון ולירון עם פעמון. ואופיר מאושר מתופף ושר: בים בם בם! תירס חם ! תירס חם ! בים בם בם!

ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה. יום שלישי 14.8.18 בשעה 17:30. אולם 1 מחיר: 40 ש"ח.

 

הפיל שרצה להיות הכי –

עפ”י ספרו של פאול קור סיפורו של פיל עצוב שרצה להיות צבעוני ומיוחד. הוא עוזב את חבריו ויוצא להגשים את החלום. בתחילת מסעו הוא פוגש ציפור רבת צבעים שעוזרת לו לאסוף את הצבעים. את האדום תורמת החיפושית, מר דשא נותן ירוק והפרחים נותנים עוד שלל צבעים.עכשיו הוא פיל מאושר צבעוני ומיוחד. אבל השמחה קצרה, הוא מרגיש מוזר וחבריו צוחקים עליו, הם חושבים שהוא ליצן קרקס. רק אז הוא מבין כי לא הצבע חשוב ובעצם "מה רע בצבע האפור ,זהו צבעם של הפילים ,להם הוא בדיוק מתאים." ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה. יום שלישי 21.8.18 בשעה 17:30. אולם 1 מחיר: 40 ש"ח.

מחזה ופזמונים: איילה קורקוס/ בימוי: אבי מלכה | משתתפים: משתתפים: ויטה / חולודני, אביב קושניר, אני דדון/ רוז שבת, רפי רותם.

 

 

הבית של יעל-

הצגה חדשה עפ”י ספרה האהוב של מרים רות. יעל מחפשת לעצמה בית משלה ומוצאת ארגז. היא מסדרת אותו ומבלה שם עם חברה הטוב את שעות הפנאי.

יום אחד מגיע טרקטוריסט עם עגלה ואוסף את כל הגרוטאות שבחצר ואוסף גם את הארגז של יעל מבלי לשים לב שיעל נמצאת בתוכו. מכאן ואילך עוברת יעל הרפתקאות שונות עד לשובה המוצלח הביתה . ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 3 ומעלה.

יום שלישי 28.8.18 בשעה 17:30. אולם 1 מחיר: 40 ש"ח.

משתתפים: ציפי מור, אבינועם שן-צור, מיכל קורמן, קרן אלאלוף שרעבי מחזה ופזמונים: דודיק סמדר/ עיבוד ובימוי: צביקה קורמן הפקה מוזיקלית: ארנון אופיר תפאורה: מיכאל פיק, סידי דוד תלבושות: סבטלנה.

 

הצגות הקיץ 2018 בתיאטרון חולון-שד' קוגל 11 חולון

טל' לרכישת כרטיסים: 03-5023001/2/3 ובאתר תיאטרון חולון www.hth.co.il

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים