קרקס פלורנטין- גיבורי על 2

אהבתם? שתפו...

 

קרקס פלורנטין גאה להציג בחנוכה את המופע "קרקס גיבורי על 2" – מחזירים את האור. מופע ייחודי לכל המשפחה המשלב אקרובטיקה בבריכת מים, מופעי אור, קטעי קרקס עוצרי נשימה, תפאורת וידאו בתלת מימד ועוד.

ביום שבת ביקרנו במופע ונהננו מכל רגע. המופע מתחיל בקטע הומוריסטי שהכניס את הילדים למוד של צחוק ואז יצאו אל הקהל גיבורי העל אשר במהלך כל המופע שיתפו פעולה יחד עם הקהל ונתנו לילדים להבין שהם אמיתיים והם נגישים.

המופע שילב קטעי אקרובטיקה שונים ומרהיבים, קטעים מפחידים וקטעים מצחיקים.

במופע המים היינו פשוט מהופנטים.

השילוב של המים, התרגילים, התאורה,המוסיקה והווידיאו היו מרהיבים ביותר.

גיבורי העל- אקרובטים בינלאומיים (ואפילו שניים תוצרת הארץ) יוצאים למסע להביס את הרשע ולהציל את העולם. הגיבורים יעשו הכל כדי "להחזיר את האור" ולגרום לנו לראות את הטוב שבכל אחד מאיתנו.

במסגרת המופע יפעיל הקרקס מתחם פעילות חוויתי לילדים: פינות צילום ותחפושות של גיבורי העל, דוכני אוכל קרקסי,, מתחם חבל דק להתנסות באקרובטיקה קרקסית ועוד.

המופע יתקיים באוהל קרקס פלורנטין המחודש במהלך חופשת חנוכה בתאריכים: 1-15/12/2018, באווירה קסומה ומהפנטת המתאימה לחג האור, האש, והגיבורים.

אורך המופע כ-80 דקות (כולל הפסקה) מחיר כרטיס: החל מ-71ש"ח. שימו לב -מקומות אינם מסומנים.

לפרטים אודות: מועדי הופעות, רכישת כרטיסים, מבצעים והנחות (וועדי עובדים) יש להתעדכן באתר קרקס פלורנטין www.florentinecircus.co.il או בטלפון: 03-6483811.

במקום חניה צמודה ללא עלות.

 

 

קריוטוש

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים