ראש העיר קיים שיחת סקייפ ומפגש מרחוק עם כל תלמידי כיתות ד' בעיר

אהבתם? שתפו...

ראש העיר קיים שיחת סקייפ ומפגש מרחוק עם כל תלמידי כיתות ד' בעיר

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "מדובר בשיעור יוצא דופן וחדשני אשר מאפשר לתלמידים להיחשף לטכנולוגיה ופלטפורמות ייחודיות, ולהרחיב אופקים על העיר ותפקיד העירייה.

כבר תקופה שבת-ים הופכת את מערכי השיעור המסורתיים לחוויתיים, המעודדים את התלמידים ללמוד בדרך מסקרנת וייחודית. ביום ה' (30.1) התקיים שיעור ייחודי מסוג זה, במסגרתו, כל תלמידי כיתות ד' בעיר קיימו שיעור משותף עם ראש העיר, צביקה ברוט דרך תוכנת הסקייפ.

במהלך המפגש 20 בתי הספר היסודיים התחברו בו זמנית לפלטפורמה של teams הפועלת במסגרת סביבת 365 שהיא הסביבה החינוכית של מיקרוסופט המאפשרת לימודים מתוקשבים במקצועות רבים והיא נגישה לכל תלמידי העיר. כ- 10 בתי הספר הציגו שאלות, כל אחד בתורו וראש העיר ענה ושוחח עם התלמידים.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "מדובר בשיעור יוצא דופן וחדשני אשר מאפשר לתלמידים להיחשף לטכנולוגיה ופלטפורמות ייחודיות, ולהרחיב אופקים על העיר ותפקיד העירייה. הוריתי לאגף החינוך להיערך על מנת להפוך את השיעור הזה למסורת על מנת ולשמר את הקשר בלתי אמצעי של התלמידים עם כלל הגורמים העירוניים. עיריית בת ים בראשותי, ומערכת החינוך העירונית ימשיכו לקדם פרויקטים מסוג זה, וזאת על מנת להוביל את הדור הצעיר לקדמה הטכנולוגית והדיגיטלית של המאה ה 21".

איריס מעין, מתכללת התקשוב העירונית, אשר יזמה השנה לראשונה שיחת סקייפ של ראש העיר עם כל ילדי כיתות ד בעיר מספרת: "תלמידי כיתות ד' בעיר  הכינו מראש שאלות לראש העיר.  באמצעות שיתוף פעולה פורה של רונית הר גיל, מנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך הצלחנו לקיים מפגש כזה עם כל תלמידי שכבת ד בעיר. הנוכחות  של ראש העיר במדיה הדיגיטלית אפשרה עלית מדרגה מבחינת הנגשה של הטכנולוגיה לתלמידים וגם במקביל ללמוד על בת-ים ותפקיד ראש העיר".

ראש העיר נשאל על ילדותו, על סדר היום שלו, התשתיות בבת ים, התכניות שלו לעתיד, האם תמיד רצה להיות ראש עיר, מה הוא אוהב בתפקיד, ועוד שאלות רבות אחרות. בתי הספר דיווחו על ההתעניינות הגדולה של הילדים ותחושת התרגשות מרובה.

אגף החינוך מקיים בעיר את המיזם "בת ים עירי", במסגרתו לומדים תלמידי כיתה ד על העיר בה הם מתגוררים, בת ים, ובמסגרת מיזם זה קיים ראש העיר את המפגש וירטואלי עם כל תלמידי שכבת ד' בעיר.

שיתוף הפעולה של עיריית בת ים עם מייקרוספט נמשך לאורך כל השנה.  החברה מעניקה את תוכנית Office 365 לכלל המורים והתלמידים בעיר – בחינם. מטרת הפרויקט הינה לייצר חוויית הוראה ולמידה עשירה וחדשנית, פיתוח כישורי חיים חיוניים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים.

מודלים רבים שמקיימת עיריית בת ים, מאפשרים לתלמידים ולמורים חווית הוראה ולמידה המותאמת למאה ה-21. כלי Office 365 יעודד למידת חקר, שיתופיות וינגיש את התכנים ושיטות הלימוד בהתאם לצרכיו של כל תלמיד ותלמיד במערכת החינוך בעיר.

תמונות: דוברות.

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים