ריסוס נגד מזיקים ומכרסמים בעיר

אהבתם? שתפו...

מבצע 'החלילן מהמלין' מתרחב:

עיריית בת ים ותאגיד המים ממשיכות את המבצע המשותף לחיסול מזיקים ומכרסמים באזורים נוספים בעיר

הרחבת הפיילוט מתקיימת לאחר הצלחת המבצע בצפון מערב העיר

עיריית בת ים ותאגיד המים מרחיבות את הפיילוט, שהחל לפני כשלושה חודשים, במסגרתו יצאו שני הגופים במבצע נרחב להדברת מזיקים ומכרסמים במרחבים הציבוריים והפרטיים.

המבצע, שבוצע עד כה בצפון מערב העיר, הוכתר כהצלחה, ומורחב בימים אלה דרומה, לשכונות נוספות בעיר. במסגרת הרחבת הפיילוט ירוססו כל הביובים, הגינות והמרחבים הציבוריים וכן השטחים הפרטיים.

מבצע הריסוסים וההדברות יתבצע כעת בגזרה הבאה: מצפון – רח' ירושלים, מדרום – רח' יוספטל, ממזרח – שד' כצנלסון וממערב – דרך בן גוריון, ויכלול בין השאר את שיכון ותיקים, אזור גן הניצחון ואזור מרכז- מערב העיר.

מטרת מבצע ההדברה, אותו מוביל מוקד משו"ב 107,  היא לרכז כוחות באזורים בהם התקבלו דיווחים רבים במוקד ולבצע במקום הדברות על ידי מספר צוותים, על מנת שניתן יהיה לחסל את תופעת המזיקים והמכרסמים שנתגלו בו.

ריבוי מכרסמים ומזיקים היא תופעה שנגרמת בשנים האחרונות בעקבות עליה בכמות הבניה (תמ"א 38), העבודות לסלילת הרכבת הקלה וכן כתוצאה מהזנחה בבניינים פרטיים שבהם אין ועדי בתים ותחזוקה שוטפת.

באמצעות הרחבת הפיילוט שכולל הדברה מוגברת ובשילוב תאגיד המים, סבורים בעירייה כי יצליחו למגר את המכרסמים. יחד עם זאת יש צורך בשיתוף פעולה מצד התושבים, שנדרשים לנקוט בצעדים לסילוק המכרסמים מהשטחים הפרטיים, ובכלל זה: טיפול  ואחזקת הביובים הפרטיים בתוך השטחים הפרטיים, ניקוש עשביה וגיזום שיחים, טיפול במקורות מים עומדים, שטיפת המקלטים בבניינים, ושמירה על הניקיון בסביבת פחי האשפה.

לפרטים ולדיווח על מפגעים: מוקד משו"ב 107, 24 שעות ביממה.

קריוטוש

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים