שומרים על בת ים ירוקה ונקיה

אהבתם? שתפו...

שומרים על בת ים ירוקה ונקיה: כ- 70 תיבות עם שקיות המיועדות לאיסוף צואת הכלבים יותקנו ברחבי העיר

ראש העיר, צביקה ברוט: "נפעל בנחישות כנגד התופעה הזו, נשמור על בת ים נקייה וירוקה, תוך שמירה על הזכות לגדל חיות מחמד"

עבריינות סביבתית היא תופעה כלל ארצית שעימה מתמודדים במשרד לאיכות הסביבה וברשויות המקומיות השונות, כולל זו של העיר בת-ים. כחלק מהמאבק כנגד התופעה החלה עיריית בת ים באמצעות המחלקה הווטרינרית ואגף פרויקטים ותפקידים מיוחדים להתקין כי-70 עמודי "שקי קקי" ברחבי העיר בשבוע האחרון.

המהלך הוא פועל יוצא של החלטת הנהלת העיר לפעול בנחישות כנגד התופעה של השארת צואת כלבים במרחב העירוני, דבר שפוגע בנעימות והופך למטרד סביבתי, ובנוסף מהווה המהלך חלק מתוכנית להגברת המאמצים למיגור תופעת צואת הכלבים במרחב הציבורי, במדרכות ובגינות הציבוריות ברחבי העיר.

כידוע, צואת כלב שלא נאספת ומושארת מוטלת ברחוב מהווה, מעבר למפגע הריח ולמפגע האסתטי, גם מפגע בריאותי ותברואתי, שעלול לסכן את בריאות של הציבור ולפגוע באיכות חייו, ואף לסכן את בריאותם של בעלי החיים האחרים הנמצאים באזור.

לכן נדרשים בעלי הכלבים בעיר לצאת לטיול היומי עם כלבם כשהם מצוידים בשקית ניילון או בכל אמצעי אחר ולאסוף לתוכו את הצואה שהכלב השאיר. כעת, עם הצבת מתקני ה'שקיקקי', הם יוכלו לאסוף את צואת הכלב ולהשליכה לפח הקרוב גם אם שכחו להביא עימם אמצעי איסוף כלשהו.

ראש העיר, צביקה ברוט, מסר בנושא: "מעכשיו אין תירוצים, וכל תושב יכול לאסוף אחרי הכלב שלו, ולכולנו תהיה בת-ים נקייה יותר. העירייה תפעל בנחישות כנגד התופעה, תוך שמירה על איזון בין זכות התושבים לגדל חיות מחמד מבלי לפגוע באיכות חייהם של שכניהם. יירשמו דוחות לבעלי כלבים שלא יאספו את צואת הכלבים שלהם, התושבים לא צריכים לסבול נוכחות כזו במרחב העירוני, כך נשמור על סביבה נקייה וירוקה".

עמודים רבים כבר הותקנו השבוע בגנים ציבוריים, בין היתר בגן ברוור, בטיילת צמוד למגדלי הים התיכון, גן אוסקר שינדלר, גן זהבי, גן גביזון, גן ניצנה, גן הגיבורים, גן יהודה לוגסי, גן חורשת אליהו, גן קק"ל, גן רג'ינה וגן התחיה. עד כה הותקנו 46 עמודים אליהם יתווספו 16 נוספים בשבוע הקרוב ובסך הכל יותקנו בשלב הראשוני כ-70 עמודי "שקי קקי". בנוסף, לאחרונה עודכנה דרגת הקנס בנושא אי איסוף צואת כלבים, כיום מי שייתפס עובר עבירה כזו ייקנס בסכום של כ-730 שקלים על ידי פקחים עירוניים.

 

טאצ' בול

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים