שוק סטוק בת-ים

אהבתם? שתפו...

חנויות כלבו וסטוקים תמיד עשו לי את זה. להכנס לחנות ולחפש מוצר ולצאת עם שלל מוצרים נוספים זה תמיד כיף. אני חובבת חנויות שכאלו ונוהגת להכנס ולבדוק כל אחת כזו שממליצים לי עליה להתפלא המגודל ומהשפע. אך שום דבר לא הכין אותי למה שאראה כשאכנס לשוק סטוק סניף בת-ים.

בתוך הפסאז' במצבה (זה שמול ארומה) יש ירידה אל חנות תת קרקעית שעד שלא יורדים מטה לא מבינים את גודל הפלא הזה. חנות עצומה בגודלה מלאה במעברים עמוסי מוצרים שרק תוכלו לדמיין. כל מה שתרצו- תמצאו.

מוצרים לבית, חד פעמי, כלי מטבח, רהיטים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, שטיחים, מצעים,מוצרי נוי, פריטים לגינה, מחלקת בעלי חיים, כלי אמבט וכלים סניטרים, כלי עבודה, מוצרים לילדים, כלי כתיבה, צעצועים, תחפושות, בגדים ועוד ועוד. שפע וגודל שקשה להסביר במילים.

כשאומרים את המילה כלבו- זו בהחלט החנות שמתכוונים אליה. יש שם הכל מהכל ואין מצב שתיכנסו ולא תמצאו את מה שרציתם. וגולת הכותרת היא התמחור. כל המוצרים במחירים נוחים ומוזלים- כיאה לסטוקים.

בנוסף לכל השפע בחנות תמצאו גם סניף דואר לקבלת חבילות וממה שראיתי המקום התייעל ואין תור משמעותי להמתנה(למרות שגם אם היה הייתי מוצאת מה לעשות בחנות בזמן ההמתנה).

באמת שחטפתי שוק מהסטוק.

אז היכן זה בדיוק?

רוטשילד 27 בתוך הפסאז' (מאחורי שיפודי ציפורה) תמצאו ירידה במדרגות אל החנות. אם אתם עם עגלות או נכים תוכלו להעזר במעלון אשר יסייע לכם לרדת למטה.

בנוסף חשוב לדעת כי צמוד לחנות יש חניון ואם תרכשו בחנות מעל ל50 ש"ח החניה תהיה עבורכם ללא עלות. הכניסה לחניה היא מרחוב הלפר 26 וזה ממש צמוד לחנות.

שעות פתיחה לחנות- א'-ה' 09:00-20:00 ויום ו' 09:00-15:00

וכרגיל גם דאגתי להטבה נהדרת לחברות הקבוצה ולקוראי המגזין הדיגיטלי-10% הנחה ברכישת וילון מקולקציית הווילונות בחנות. שווה!

 

תוקף ההטבה- 7.4.19, אין כפל מבצעים והטבות, על מנת ליהנות מההטבה יש לציין במעמד הקופה כי הגעתם דרך אמהות מבת-ים.

תיהנו.

 

טיק טק סטוק

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
בונו בורגר
ליאת בכר - צילום
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים