שירות חדש באתר העירוני – תשלומי הוצאת היתרים 

אהבתם? שתפו...

שירותים בקליק:

שירות חדש לתושבי בת ים באתר העירוני – מהיום ניתן לשלם על כל התשלומים שבהליך הוצאת היתר כולל אגרות והיטלים

אגף ההנדסה של עיריית בת ים משיק בימים אלו לציבור תושבי בת ים ובעלי המקצוע שירות חדשני אשר יחסוך למגיש הבקשה זמן יקר. בעבר,  המגיש נדרש להגיע לאגף ההנדסה על מנת לקחת את הטופס ולחזור שוב לעירייה עם הקבלה עבור התשלום. מעתה, את הטפסים כמו גם את התשלום, ניתן לבצע בקליק אחד באמצעות האתר העירוני, תחת קטגוריית הרישוי בעמוד "הנדסה, תכנון ובניה".

 

אל השירותים החדשים הללו מצטרפים גם השירותים שכבר קיימים באתר העירוני כמו צפייה בתיקי בניין, לבדוק סטטוס טיפול בבקשות הנוגעות לאגף כגון: בקשה להיתר- רישוי מלא, בקשה למידע, בקשה להיתר-מסלול הקלות ושימוש חורג- 90 יום, בקשה לתמ"א 38- חיזוק מבנים, בקשה לתמ"א 38- הריסה ובנייה.

 

עיריית בת ים עובדת בימים אלו במרץ לשדרוג והנגשת שירותים נוספים, במטרה להקל על התושבים בהגעה פיזית אל משרדי האגף וכן במטרה לקצר את זמני ההמתנה. בנוסף במטרה לשפר את השירות הממשלתי לתושבי העיר שיוכלו לקבל שירותי ממשל ללא צורך להגיע למשרדי הממשלה במרחק רב תוך בזבוז זמן יקר, הוצבה עמדת שירות עצמי של ממשל זמין לאחרונה בבניין העירייה. עמדת 'ממשל זמין' ממוקמת בכניסה לבניין העיריה – מול דלת הכניסה ופעילה בזמן שבניין העירייה פתוח לקהל בימים א’-ה’ בין השעות 7:30 בבוקר ל 16:00 בצהריים וביום ג' עד 19:00 בערב.

באנר - וי.איי.פרי

 

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים