שעת סיפור, הצגה לילדים וסדנאות יצירה בבניין העירייה

אהבתם? שתפו...

יום ד'| 26.2| 17:00| בניין העירייה, נורדאו 17

שעת סיפור, הצגה לילדים וסדנאות יצירה בבניין העירייה;

שלומי חזוני הקב"ט העירוני מקריא את ספרו החדש "השדון גרבון"

במסגרת פעילויות לילדים שתתקיים ביום רביעי הקרוב בבניין העירייה, יזכו ילדי העיר להאזין לשעת סיפור מפיו של לא אחר מאשר שלומי חזוני, קב"ט העיר בת ים, שבשעות הפנאי שלו הוא גם סופר ילדים.

סא"ל במיל' ומי שמשמש כמנהל מחלקת הביטחון ושירותי החירום של עיריית בת-ים, שלומי חזוני, יקריא לקטקטנים את ספרו "השדון גרבון", שעוסק באחת התעלומות המציקות ביותר בחיי היום-יום – הגרביים שנותרות בודדות במגירה. הסיפור, אותו כתב חזוני לפני מספר שנים לארבעת ילדיו, עוסק בשאלות המעניינת של: למה תמיד נשארים במגירה גרביים בודדים? מי מעלים להם את בני הזוג, ומה הוא הצליח לבנות מכל הגרביים שסחב?

מלבד שעת הסיפור עם שלומי חזוני, הקב"ט העירוני, תכלול הפעילות, שתתקיים ביום ביום רביעי הקרוב, ה-26.2 בשעה 17:00, בבניין העירייה, רח' נורדאו 17 גם סדנאות יצירה לילדים ואת מופע הילדים "לוֹלִי וְאוֹלִי" – מופע ילדים חינוכי ומוסיקלי שיטיס את הילדים להרפתקה בחלל, שם הם פוגשים כוכבים ועונים על שאלות עם כל הילדים.

שלומי חזוני בן 48, משמש מנהל מחלקת ביטחון בעיריית בת ים וסא"ל (במיל.), אב לארבעה ילדים, נולד בגבעתיים וכיום תושב קדומים, חוץ מביטחונם של תושבי בת ים מתעניין (כסטודנט לתואר שני) בהיסטוריה של עם ישראל, באקטואליה ובספורט. קורא הרבה כבר מילדות, וכותב לילדיו ולמגירה סיפורים ושירים, "השדון גרבון" הוא הספר היחיד שיצא (בינתיים!) לאור ונמכר בחנויות לציבור הרחב.

פרסומת

בונו בורגר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים