תדירות תנועת הרכבות בבת ים ובחולון

אהבתם? שתפו...

ראש עיריית בת ים לשר התחבורה:
בטל את החלטתך לפגוע בתדירות תנועת הרכבות בבת ים ובחולון
ראש עיריית בת ים, יוסי בכר שלח (4.1.18) מכתב לשר התחבורה, ישראל כץ, בשמו ובשם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ובו קרא לו לבטל את החלטתו לפגוע בתדירות הרכבת העוצרת בתחנות בבת ים ובחולון.

בכר וששון ביקשו מהשר להיפגש עימו באופן מיידי על מנת למנוע את ההחלטה, שצפויה להיכנס לתוקפה כבר ב- 14.1.18, ושתפגע אנושות בתושבי הערים בת ים וחולון ושפוגמת במאמציהן של הרשויות לעודד שימוש בתחבורה ציבורית.

"כראש רשות המונה כ-160,000 תושבים הצורכים את שירותי הרכבת, אבקשך לבטל את רוע הגזירה שפוגעת באלפים מתושבי העיר." כתב בכר לכץ "ראוי להדגיש כי למעלה מ- 40% מאוכלוסיית בת ים עובדת בערים הסמוכות ובראשן העיר תל אביב, כאשר רובם המכריע של העובדים נוסעים לעבודה בתחבורה ציבורית".

עוד הוסיף בכר כי "לא יעלה על הדעת כי בעוד תושבי בת ים וחולון נאלצים לסבול מרעש הרכבות ומזיהום האוויר הנגרם בעקבותיהן, משרד התחבורה מתכוון לשלול מהם את הזכות הבסיסית לנסוע בהן וכל זאת כדי לחסוך 8 דקות נסיעה בלבד לתושבי הדרום."

כזכור, בחודשים האחרונים פועלות רשויות ותושבים מדרום הארץ מול משרד התחבורה בדרישה להפעיל רכבת ישירה לתל אביב, שלא תעצור בתחנות ביניים. בעקבות הדרישה הודיע שר התחבורה כי החל מה- 14.1.18 יחלו לפעול בשעות השיא רכבות מהירות, שיפסחו על תושבי בת ים ויותירו אותם ללא מענה תחבורתי.

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים