תהילה מילר, אימון רגשי והתנהגותי בשיטת הקיק-קואצ'ינג

אהבתם? שתפו...

אם השם תהילה מילר נשמע לכם מוכר, זה מפני שנחשפתם לשיטה פורצת הדרך שלה :אימון רגשי והתנהגותי בשיטת הקיק-קואצ'ינג.

שיטת ה-"קיק קואוצינג" זוהי שיטת אימון רגשי שפיתחה בעצמה, באמצעות הידע והנסיון שרכשה, מחוויותיה האישיים כילדה והשלכות חוויות אלו על חייה הבוגרים. באימון ה- "קיק קאוצינג" תמצאו חבילה משלבת לתחום הרגש וההתנהגות: את הקיק בוקסינג תהילה משלבת לתוך תחום הקואוצינ'ג- שבו היא מתמקדת עם הילד בקושי הפרטי שלו כאינדיווידואל כגון: התפרצויות זעם, קושי בקבלת מרות, רגישות ופגיעות גבוהה, הגררות , אלימות וכדומה.

תחום הקיקבוקיסנג – דרכו , כמטפלת, היא למדה אודות הילד/ה הניצבים לפניה, לא דרך שיחה אלא דרך מתן האפשרות להוצאת כעסים ותסכולים מול שק האגרוף (עם כפפות ייעודיות, לא לדאוג), כשברקע מוסיקה התורמת לסגנון התראפיה הזה. המכות אותן חובטים הילדים חושפים את עומק התסכולים ובכך תהילה מצליחה לתקשר עם הילדים טוב יותר וללמוד רבות: מה מציק לילד, מה מטריד אותו, מהם הטריגרים שלו, מי מעליב אותו וגם- טיב היחסים עם הוריו.

האימון מתקיים בד"כ בקבוצה ובהמשך, כשהילד מתחיל לחוש בטחון בסטודיו, בשיתוף פעולה, ועל פי קצב הילד, משוחזרות סיטואציות חברתיות המקשות עליו, וזה במטרה למצוא יחד, בשיתוף פעולה, תגובה חיובית יותר עבורו, כזאת שתשרת אותו באופן הטוב ביותר. האימון מתנהל מהבטן כאשר הילדים מוציאים מתוכם את החוויות הקשות תוך הוצאת הקושי האישי מנבכי ועמקי הלב והבטן. כלומר כמו במשחק אסוציאציות כאשר פולטים תשובות מבלי לחשוב עליהן אלא להוציא אותן מבנים. יחד עם זה יוצא הרגש האמיתי ומשם אפשר להבין, לעבד ולטפל.

אחת הדוגמאות הנפוצות היא חוסר היכולת לקבל דחייה במקרה כזה, אחת הדרכים לשחזור הסיטואציה היא לביים משחק כדורגל בסטודיו, בו הילד שאינו יודע לקבל דחייה, חווה סיטואציה מוכרת: חלק מהילדים לא רוצים שהוא ישתתף במשחק. תהילה מלווה את השלב הקריטי וברגע שהילד מגיב היא עוצרת את התהליך ויחד איתו מנתחת את תגובתו ומגיעה איתו למסקנות הנכונות להתנהגות ראויה ובריאה, איך יוכל לנהוג בפעם הבאה אם מקרה שכזה יחזור על עצמו.

תוך כדי המפגשים הילדים עוברים תהליכים שונים ומגוונים עם תרגילים שבונים תחושות מסוגלות ובטחון עצמי ומקבלים גם תרגילים לחזרה ועבודה בבית. לדוגמה ילד שאינו יודע לקבל 'לא' כתשובה יקבל בהמשך משימה הביתה לקבל את זה שהוריו לא מוכנים לקנות לו כל מה שירצה ומי שיעזור לו לעמוד במשימה יהיה מאומן שבעבר היה לו קושי לקבל 'לא' מהוריו. העידוד והבטחון ששני הילדים מקבלים מהאימון הזה הם ברמות מאוד גבוהות אשר תורמות לכל רבדי האימון. הרעיון הוא בעיקר עבודה על אפס סבלנות לחרמות ואלימות ,אפס סובלנות שיימניג ברשתות ולהבין ש'לא' זו גם תשובה. האימון הקבוצתי כך תורם לכל ילד ברמה האישית, ברמה הקבוצתית וברמה החברית.

מרגישים שאתם חווים קושי עם הילדים? מרגישים שהילדים צריכים עזרה? תגיעו, תנסו, תנו להם להיפתח ולצמוח, לקבל כלים לטפס גבוה עם ביטחון עצמי, אופי ונוכחות שלא ישיגו בשום מקום אחר, רק תוך כדי עבודה עצמית.

לפרטים נוספים והתייעצות, תהילה מילר- 050-2444253.

פרסומת

ליאת בכר - צילום

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
פרחי יהלומי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים