תיכונים מבת ים זכו ברשימת התיכונים המצטיינים בישראל לשנת תשע"ט

אהבתם? שתפו...

8 תיכונים מבת ים נכללו ברשימת בתי הספר המצטיינים בישראל של משרד החינוך והם: 

המר דרכא, תיכון חדש דרכא, תיכון שזר,בית וגן, מקיף רמות, אולפנת צביה, אורט רמת יוסף ואורט מלטון.

שמונה תיכונים מבת ים זכו ברשימת התיכונים המצטיינים בישראל לשנת תשע"ט, כך פרסם היום משרד החינוך. התיכונים נבחרו בשל הישגיהם הערכיים חברתיים ולימודיים. בין היתר נמדדו פרמטרים כגון שיעור הגיוס לצה״ל, אחוזי הזכאות לבגרות, מניעת נשירת תלמידים, שילוב חינוך מיוחד ועוד. השמונה נבחרו במסגרת רשימת 292 התיכונים המצטיינים בישראל. המורים בבתי ספר אלה זכו לגמול כספי שנע בין 3,000 ל-8,000 שקלים – וברשימה נכללים גם מוסדות שחוללו שינוי משמעותי ביותר ביחס לשנת הלימודים הקודמת.

פירסום זה מצטרף לתמונה החינוכית לבתי הספר העל-יסודיים ברשויות לשנת תשע"ז שפורסמה לפני כחודש, ממנה עולה כי ברובם המוחלט של המדדים המרכזיים נמצאת בת ים מעל הממוצע הארצי. גם השנה המשיכו אחוזי הזכאות לבגרות בעיר לעלות והם עומדים על 86.3%, שיא כל הזמנים שנרשם בעיר בת ים. מדובר בפער משמעותי מהממוצע הארצי שעומד על 68.2% בלבד השנה.

מהתמונה עלה כי גם במדד נתוני הגיוס לצה"ל בת ים עם נתון מדהים של 93.3% גיוס לשירות צבאי של בוגרי בתי הספר, זאת בעוד שהנתון עמד שנה שעברה על 91% גיוס. עליה בשנים האחרונות בגיוס לצה"ל היא תוצר של מערך לעידוד גיוס ושירות משמעותי אותו מפעילה עיריית בת ים בשנים האחרונות. כבר בכיתה י"א התלמידים עובדים שיעורי הכנה לצו ההתייצבות (צו ראשון) וכן סדנאות בנושא רושם ראשוני שעוזרים לעבור את המיונים לתפקידים המובחרים בהצלחה. כמו כן, התלמידים עוברים סימולציות למבחנים הפסיכוטכניים באמצעות תוכנה שנרכשה על ידי העירייה במטרה להכשיר את התלמידים ליום הגורלי, ימי חשיפה לשנת שירות ומכינות שונות, הרצאות בנושא השירות הצבאי באספות ההורים בשכבות י"א וי"ב, יציאת התלמידים לגדנ"ע ועוד. בנוסף, לאחרונה הושק כרטיס הטבות חדש – "אפטר" אשר מעניק הטבות ייחודיות לחיילים ומתנדבי השירות הלאומי.

חיים אסא -באנר

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים