תיק בריאות הציבור בידי חברת מועצת העיר עו״ד ענבל פלח-יעקב

אהבתם? שתפו...

ראש העיר צביקה ברוט החליט להפקיד את תיק בריאות הציבור בידי חברת מועצת העיר עו״ד ענבל פלח-יעקב (ליכוד).
ההחלטה באה כמה חודשים לאחר שחברת המועצה הטריה יחסית נכנסה לתפקידה, בעקבות פרישתו של חבר המועצה לשעבר ששון אליהו.
בימים האחרונים סיכם ברוט עם פלח-יעקב כי היא תהיה מחזיקת תיק בריאות הציבור, לתפעל לקידום מדיניות ראש העיר והעיריה בנושא זה. מדובר בין היתר בפרויקטים שיכללו הסברה בקרב תלמידים, פעילות למניעת תחלואת קשישים, פעילות עם בית החולים וולפסון לצמצום השמנה בקרב ילדים, ופעילות נרחבת נוספת שהעיריה מתכוונת לקיים בשנים הקרובות על מנת לשפר את נתוני הבריאות של העיר בת-ים לעומת ערים אחרות.

ראש העיר צביקה ברוט ברך את מחזיקת התיק החדשה וציין כי ״דווקא כעת, לאחר הגל הראשון של אירוע הקורונה שנוהל בעיר באינטנסיביות ובאחריות, מובן עוד יותר הצורך בפעילות עירונית שתביא לשיפור מדדי הבריאות בעיר. תכנית הבריאות שיזמתי הוכנה עוד לפני הקורונה, אך היא תעבור עדכון כעת כדי להיות מותאמת לרוח התקופה. ענבל מביאה עמה משב רוח צעיר ונמרץ למועצה והיא תהיה שותפה נאמנה להובלת התחום במקצועיות ובמסירות״.

פלח-יעקב אמרה כי ״אני מודה לראש העיר על ההזדמנות ומתכוונת להוביל שורה של פעילויות, בשיתוף הציבור, שבסופו של דבר יהפכו את בת-ים לעיר עם מודעות בריאותית גבוהה. אנו נשמש דוגמא לערים אחרות בנושא זה, ובשנים הקרובות נבצע מהפכה גם בתחום החשוב הזה לצד שאר הנושאים החשובים לקידום העיר״.
תחום בריאות הציבור הוזנח במשך 15 השנים האחרונות, והתיק כלל לא היה מאויש מאז שנת 2003.
פלח-יעקב נכנסה למועצת העיר בחודש פברואר, ובכך הפכה מועצת העיר בת-ים, בראשות ראש העיר צביקה ברוט, לעיר בה מספר חברות מועצת העיר הנשים הוא הראשון בארץ.

בנוסף ברוט מינה שורה של נשים לצמרת העיריה, וכיום כ-13 מתוך 17 בעלי התפקידים הבכירים בעיריה הן נשים.

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים