תלמידי תיכון שז"ר זכו במקום השני בארץ בתחרות תיאטרון לבתי ספר

אהבתם? שתפו...

הישג נוסף למערכת החינוך בעיר:

תלמידי תיכון שז"ר זכו במקום השני בארץ בתחרות תיאטרון לבתי ספר

השבוע קיים אגף אמנויות במשרד החינוך, בראשותה של מיקי בנאי ובהובלת המפמ"רים לאמנויות, תחרות ארצית למצטיינים במוזיקה, מחול, תאטרון, קולנוע ואמנות חזותית. האירוע התקיים במרכז "אלמא" בזיכרון יעקב.

בתחרות התאטרון, באחריות מפמ"ר תאטרון אפי וישניצקי-לוי, השתתפו תלמידים מ- 16 מגמות מצטיינות בארץ, שנבחרו לאחר שלב ראשון של סינון. בתחרות שפטו 3 שופטים מקצועיים מתחום התאטרון. הסצנות שהוצגו היו קטעים מתוך הפקות הבגרות של תלמידי יב' והן תוצר של תהליך מרתק המשלב חקר ויצירה.

התלמידים נבחנו בקטגוריות של משחק ובימוי. התבחינים לתחרות כללו פרשנות אישית ומקורית, איכות ביצוע ושפה בימתית מגובשת.

מעבר לתחרות, האירוע היה הזדמנות למפגש של תלמידים ממגמות מצטיינות מכל הארץ במרכז לאמנויות ועל במה מכובדת.

תלמידי מגמת התאטרון בתיכון שז"ר  שהצטיינו במספר קטגוריית, זכו במקום השני. הם הציגו קטע מתוך ההפקה שבה נבחנו בבגרות היצירה "אל נקמות" מאת שלום אש.

מורי המגמה, רועי הרץ כפיר אזולאי ואבי גיבסון בראל, עבדו עם התלמידים חודשים ארוכים על מנת להביא אותם מוכנים לבחינת הבגרות וברמה ארצית.

מגמת התיאטרון של תיכון שז"ר היא היחידה בבת ים והראשונה שהוקמה בישראל. הצגות הפסטיבל מהוות חלק מבחינת הבגרות של תלמידי המגמה. ההפקה, הבימוי, המשחק, עיבוד קטעי המוסיקה ועיצוב הבמה נעשים על – ידי תלמידי מגמת התיאטרון בבית הספר. מגמת התיאטרון אף זכתה להכרה ארצית, וקיבלה בין היתר את פרס היובל. בנוסף, משתתפים תלמידי המגמה מדי שנה בפסטיבל תיאטרון הנוער הארצי.

שימרית שי, מנהלת תיכון שז"ר ביכה  את התלמידים "אני שמחה לראות את כל הכשרונות שצומחים בבית הספר שלנו, ופורחים בתוך מערכת החינוך העירונית. אין לי ספק שנזכה לראות אתכם בעתיד מככבים על הבמות הגדולות בארץ"

חן שטרית - באנר

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים