תעודת הצטיינות על התנדבות ראויה לשבח

אהבתם? שתפו...

310 תלמידים מבת ים קיבלו אמש תעודת הצטיינות על התנדבות ראויה לשבח

התלמידה סיאלו גונזלס קיבלה מענק הצטיינות ממשפחתו של רס"ן אורי קולטון ז"ל

310 תלמידי כיתות יא' – יב' קיבלו אתמול בערב (ג', 22.5) תעודת הצטיינות על פעילותם הראויה להערכה במסגרת תוכנית ההתנדבות "התפתחות אישית ומעורבות חברתית".

המצטיינים, שמגיעים מכל בתי הספר התיכונים בעיר, נבחרו בזכות השקעתם הגדולה בפעילות ההתנדבותית, הרבה מעבר לשעות הנדרשות במסגרת תוכנית הלימודים.

המצטיינים מתנדבים לאורך השנה כולה במגוון מוסדות ועמותות הפעולות בעיר, בסיוע למשפחות מעוטות יכולת ובביקורים בבתי אבות, בשירותי החירום וההצלה כגון מד"א והמשמר האזרחי ובפרויקטים של חונכות אישית ועבודה עם ילדים.

הערב לראשונה ניתן מענק הצטיינות בסך 500 ₪, אותו העניקו אביגדור וסוזן קולטון, הוריו של הטייס רס"ן אורי קולטון ז"ל, שנפל עם מטוסו בעת מילוי תפקידו במרץ 1998.

את המענק נתנו ההורים השכולים לסיאלו גונזלס, תלמידת כיתה יא' מבית הספר 'רמות', שכמו אורי ז"ל, גם היא פעילה בתנועת הצופים, כמדריכת ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים ומגלה רגישות ואחריות לזולת. בזמנה הפנוי היא מסייעת לתלמידים בלימודיהם בבית הספר, שמה לב לתלמידים הפחות בולטים ותורמת בכל דרך, והכל בצניעות רבה.

בשנים האחרונות עורכת עיריית בת ים והחברה לתרבות פנאי וספורט את טקס מצטייני המעורבות החברתית, שבו נבחרים מתוך כלל תלמידי יא'-יב' תלמידים מצטיינים בהתנדבות, וזאת במטרה להוקיר ולהודות על עשייתם למען החברה.

במערכת החינוך של בת ים רואים חשיבות גדולה בחינוך למעורבות ולעשייה ציבורית והטמיעו את החינוך הערכי כחלק בלתי נפרד מתוכנית הלימוד העירונית.

צילומים: דוד פרץ.

מכבי שירותי בריאות

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים