תרגיל מחוזי בהתגוננות מוסדות חינוך

אהבתם? שתפו...

תרגיל מחוזי בהתגוננות מוסדות חינוך

התקיים בבית ספר גורדון בהובלת פיקוד העורף ומשרד החינוך ובהשתתפות משטרת ישראל, כבאות והצלה, מד"א ועיריית בת ים

היום, יום ה׳ 5.3.20, התקיים בבית הספר ״א.ד גורדון״ תרגיל מוסדות החינוך השנתי בהובלת פיקוד העורף ומשרד החינוך, ובשיתוף עיריית בת-ים.

התרגיל דימה תרחיש של ירי טילים בזמן ההפסקה. מדברי מפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל״ם אריאל בליץ:״המציאות במדינה מורכבת, ואסור לנו להיות מופתעים. היערכות בשגרה לחירום הכרחית, כך שבשעת חירום יהיו לנו את הכלים להתמודד עם האתגרים השונים. אנחנו עובדים יחד עם ארגוני החירום כל העת במטרה לאפשר לאזרחים לקיים שגרת חירום ורציפות תפקודית בשעת אמת. לכן, שיתוף הפעולה של הרשות איתנו היא חשובה מאין כמוה, והחוסן של התושבים הוא זה שמאפשר לנו לפעול בצורה הטובה ביותר. ההשקעה של הרשות ניכרת פה בבית הספר, בכך שכלל התלמידים יודעים היכן ממוקם המקלט, מה לעשות בהישמע האזעקה ואיך לסייע בשעת חירום. הערכה רבה לכלל הגורמים שלקחו חלק, חשוב לנו להיות פה, תודה למשרד החינוך ועיריית בת ים על שיתוף הפעולה הפורה."

ראש העיר, צביקה ברוט, המשמש כיו"ר ועדת מל"ח העירונית, נכח בתרגיל ואמר: "אנו מחויבים להתכונן לכל תרחיש, מתוך הבנה כי תרגול בזמן שגרה – יגביר את הסיכוי להציל חיי-אדם. ביצוע תרגול והקפדה על כללי ההתנהגות – נועד להבטיח מענה הולם של הצוותים ולשפר את התיפקוד בזמן אמת. אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו לקיום תרגיל המוצלח, ובייחוד לגורמי העירייה השונים ומחלקת בטחון ושירותי החירום, בהובלת הקב"ט העירוני, שלומי חזוני".

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר שוק
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים