תרומה למרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית

אהבתם? שתפו...

רשת סופר-פארם ממשיכה גם השנה לתמוך באיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית בישראל, עם מבצע התרמה שנתי. מבצע ההתרמה יחל בתאריך 27/01 וימשך עד לתאריך 20/02. במהלך התקופה הזו ניתן יהיה לרכוש את המחברות המעוצבות בכל סניפי רשת סופר-פארם ובאתר, בעלות של 10 ש"ח למחברת, כאשר כל הכנסות המכירה יועברו כתרומה לאיגוד הסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית.

סדרת המחברות עוצבה על ידי בית האופנה קום איל פו (comme il faut) והאיורים הורכבו בהשראת עודפי ייצור וגזירי נייר שנאספו בסטודיו של המותג. כל ספרון נושא מסר מעצים ומחזק, כמו: "אחת יחידה ומיוחדת", "הכל אפשרי", "הופכת עולמות" ו- "השמיים הם הגבול" שניתן להעניק במתנה לאישה אהובה או לרכוש עבור עצמך. השנה ניתן לרכוש מחברות עם כיתובים בערבית , לצד כיתובים בשפה העברית.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "רשת סופר-פארם רואה את עצמה חלק בלתי נפרד מהקהילה בה היא פועלת. אנו גאים ללוות את איגוד מרכזי הסיוע זה למעלה מעשור, ובטוחים כי פעילותו החשובה, לרבות העלאת המודעות בקרב הציבור, תביא לשינוי החברתי המיוחל ותסייע במיגור האלימות המינית בישראל".

אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע: " אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית:"אנו שמחות ומוקירות את שיתוף הפעולה עם רשת סופר-פארם, שמלווה את איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית כבר מעל לעשור. בימים אלו, כאשר פרשיות פגיעה מינית עולות לכותרות באופן תדיר, גוברות הפניות למרכזי הסיוע בכל רחבי הארץ. התמיכה שאנו מקבלות מהרשת מסייעת לנו להעניק שירותים לנפגעות ולנפגעים רבים, ולפעול ברמה המערכתית ליצירת מענים טובים יותר ומערכות מניעה יעילות יותר".

השנה מרחיבה רשת סופר-פארם את ההתרמה השנתית לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית המתקיימת בסניפי סופר-פארם ופותחת, לראשונה את האפשרות לרכוש מחברות גם מאתר האונליין https://shop.super-pharm.co.il/

אלימות מינית היא אחת התופעות הכי נפוצות בחברה הישראלית, ובאופן פרדוקסאלי, היא גם אחת התופעות הכי מושתקות בה. המיתוסים והסטריאוטיפים הקיימים בחברה ביחס לאלימות מינית פוגעים ביכולת להתמודד עם התופעה, וקשר השתיקה החברתי מנציח את קיומה.

פגיעה מינית מתאפשרת במצבים בהם יש פערים ביחסי הכוחות. אצל בני נוער וצעירים, היא קורית לא פעם גם מתוך בלבול, בורות, ניסיון לחקות ייצוגים פורנוגרפיים, היעדר כלים מתאימים להבנת רצונות הצד השני וחוסר הבנה של הגבולות ושל הנורמות החברתיות. התפקידים המגדריים והציפיות המגדריות בכל תחומי החיים ובמין ומיניות בפרט, מייצרת חוויות והתנסויות מיניות שאינן תמיד מותאמות ורצויות עבור הפרטנרים.

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית הוא הארגון היחיד בישראל שמממוקד כולו במאבק באלימות מינית. האיגוד פועל בגישה רב-תחומית ומקדם מדיניות אשר שמה לנגד עיניה את קורבנות הפגיעה הן במערכת אכיפת החוק, והן בתחומי הבריאות, הרווחה והחינוך. מרכזי הסיוע פועלים ברמה הפרטנית, ומספקים תמיכה רגשית עבור קורבנות אלימות מינית; וכן ברמה האזורית, בהעלאת מודעות וחיזוק הקשרים עם הקהילות בתוכן הם יושבים. המרכזים מעניקים תמיכה, ליווי בהליכים משפטיים ורפואיים, סיוע רגשי, וקבוצות תמיכה, וכן הרצאות בבתי ספר, הכשרות לצוותים חינוכיים-טיפוליים וסדנאות להעלאת המודעות בקהילה.

האיגוד מפעיל 9 מרכזים ברחבי הארץ ובהם קווי חירום טלפוניים ומערך תמיכה נפשית לנפגעים.

לאתר האיגוד: http://www.1202.org.il/

 

 

סופר שוק

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ליאת בכר - צילום
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים