בבת-ים נותנים מכל הלב

אהבתם? שתפו...

בבת-ים נותנים מכל הלב:

מבצע איסוף מזון לקראת חג הפסח יוצא לדרך 15-29.3 ; נקודות איסוף בבתי הספר ובמרכולים

ראש העיר צביקה ברוט: "בבת-ים קיימת קהילה חזקה, מלוכדת ותומכת. מבצע איסוף וחלוקת המזון, המתקיים בבתי הספר וחנויות המזון ברחבי העיר, מחמם את הלב ומסייע למשפחות הזקוקות לכך לחגוג את הפסח בשמחה ובשובע".

רגע לפני שעם ישראל מסב אל שולחן הסדר, העמוס בכל טוב, עלינו להירתם לסייע ולתרום לכל אותם אנשים שבעבורם ארוחה חמה היא מותרות, ונדאג שגם להם יהיה חג שמח ושבע. כמדי שנה בשנים האחרונות, מקיימת עיריית בת-ים מבצע איסוף מזון שיחולק למשפחות ולתושבים נזקקים ומעוטי יכולת.

גם השנה מי שמובילים את המבצע הם אגף החינוך ותנועות הנוער בעיר. 20 אלף ילדים מהגן ועד יב' לומדים את השיעור החשוב ביותר – שיעור בערכים, נתינה ועזרה לזולת. בכל בתי הספר בעיר יוצבו עמדות לאיסוף מזון, אותם ירכזו התלמידים בשיתוף המורים והרכזים החברתיים.

המבצע יתקיים בין התאריכים 15-29.3 במסגרתו התושבים מוזמנים להגיע לעמדות איסוף המזון בכל בתי הספר בעיר ולתרום מוזרי מזון יבשים דוגמת: מצות, אורז, שמן, קטניות,  שימורים, טחינה, דגנים ומזון לתינוקות. את המזון הזה אנו נארוז ונדאג לחלק לבתיהם של תושבים שזקוקים לכך. בסופר מרקטים ברחבי העיר יסתובבו בימי המבצע בני נוער שיאספו מתושבים מוצרים, ועמדות יוצבו גם במרכזים הקהילתייים ובתנועות הנוער.

אין עוד עיר בישראל שיש בה מבצע כזה, עיר שבה כל מערכת החינוך נרתמת למען הנזקקים, שבה מטף ועד קשיש לוקחים חלק בפרויקט שמלמד אותנו שהקבלה הכי גדולה היא בעצם הנתינה. אז פתחו את הארון, הוציאו ממנו כמה מוצרים שיש לכם בשפע ובואו לעשות חג שמח לתושבים נזקקים.

בהתאם לחזון הנהלת העיר גם השנה הורחב המבצע עירוני, כך שיכלול שיתוף פעולה מלא עם כל הגופים שעוסקים בנושא: המועצה הדתית, כלל ארגוני הצדקה בעיר וכן עם רשתות שיווק המזון בעיר.

בתאריך 1.4 יתקיים אירוע חגיגי בו יארזו ויחולקו כל מוצרי המזון שנאספו לכל מי שצריך. האירוע המרכזי יתקיים ברחוב אהוד קינמון 12 על ידי מתנדבים וכן עובדי העירייה, אשר יגיעו ויפתחו את ליבם ויעזרו בדבר. במהלך האירוע כלל המשתתפים ימיינו, יארוזו ויחלקו את אריזות החג למי שזקוק. אנו קוראים לכלל התושבים לקחת חלק באירוע. להרשמה ולפרטים נוספים:בתיה עזרא, מנהלת תחום התנדבות עירוני בטלפון 050-8528806 או בלינק להרשמה ייעודי שיפורסם בהמשך.

צביקה ברוט, ראש העיר: "המטרה של העירייה היא לייצר קהילה חזקה בבת-ים הדואגת לאוכלוסיות החלשות. במהלך השנה האחרונה העירייה בראשותי יחד עם גופים שונים כמו המועצה הדתית ועמותות הצדקה מרכזים מאמץ משותף בתרומת מוצרי מזון במהלך ראש השנה ופסח כדי להגדיל את התרומה למען המשפחות הנזקקות בעיר. גם החג הזה נציב בכל המוסדות העירוניים ובבתי הספר השונים ברחבי העיר עמדות לנתינת מזון וכולם נקראו לבוא ולהשתתף  כדי לדאוג שלא יהיו משפחות שאין להם מה לאכול בערב החג."

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים