תלמידי בית ספר נחשונים דאגו למלא את הבטן לחיילים 🩵

אהבתם? שתפו...

תלמידי כיתות ד' מבית ספר נחשונים דאגו למלא את הבטן לחיילים שלנו!

הם הכינו כריכים מפנקים 🥪, וברכות מרגשות 💕 אשר נשלחו לחיילים הנמצאים בעוטף עזה.

יישר כוח!
יחד ננצח 🇮🇱

פרסומת

בית ספר מסילות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עינב לוי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
דרושים - צהרונים
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים