פתיחת עונת מנויי הילדים בהיכל התרבות בת ים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #
פתחנו את עונת מנויי הילדים החדשה בהיכל התרבות בת ים, עם ההצגה "פיטר פן" בהפקה נהדרת של תיאטרון הקאמרי ותיאטרון אורנה פורת.

אין כמו לפגוש את הילדים המתוקים שלנו, מאושרים לחזור ולבלות אחרי שנתיים של הגבלות 😍

פרסומת

דונה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עינב לוי
עגלת קפה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עינב לוי
עגלת קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים