דגל מג"ב מונף ברחבת עיריית בת ים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #
ליבם של תושבי בת-ים עם אחינו לוחמי משמר הגבול: גם עם משפחותיהם של אלו שמסרו את חייהם ונרצחו בפיגוע, ואלו שלחמו בגבורה וחיסלו באומץ את המחבלים.

החלטתי שאנחנו נניף בשבוע הקרוב את דגל מג״ב ברחבת העיריה כדי להצדיע להם.
עם ישראל חי! 🇮🇱

פרסומת

דרושים - צהרונים

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עגלת קפה
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
דונה
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים