תושבים זועמים: הצומת בדרום מערב העיר מסוכנות לרכבים ובעיקר להולכי הרגל

אהבתם? שתפו...

# ורדית לוי #
פשוט לא הגיוני איך לא פותרים את הבעייה של הצומת הזאת בבת ים כבר הרבה מאוד זמן…
ועוד אחרי שקרו כבר כמה תאונות פשוט הזוי!

# Mili Gershon #

אחד הצמתים המסוכנים ביותר לרכבים ובעיקר להולכי הרגל 😓

 

# חברה בקבוצה #

לא נורמלי אפילו לא ניידת אחת לא הייתה אנשים הלכו מכות ביציאה מהחניות חוף אחרי שעה המתנה עזבנו את הרכב וחזרנו הבייתה ברגל, התנהלות דפוקה לגמרי!

 

 

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עגלת קפה
מטעמי הים התיכון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עגלת קפה
כללית
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים