רייסרים מעירים שכונה שלמה ב-3 בלילה | תושב בת ים זועם 🚨😡

אהבתם? שתפו...

תושב בת ים משתף:
"צריך למצוא פתרון לתופעה הזו – כמה פעמים בשבוע, במיוחד בלילות של שישי, שבת וגם הלילה ב־3:00 – רעש בלתי פוסק של חרקות, רייסים ו'צלחות' במשך עשרות דקות.
מעירים אותי ואת הילדים כל פעם מחדש. פשוט בלתי נסבל."

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

כללית
קניון בת ים - ביג

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
רולדין
דרושים - צהרונים
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים