עיריית בת-ים מביאה את הגביע הביתה: נבחרת הכדורגל העירונית זכתה באליפות אירופה למקומות עבודה נבחרת הכדורגל של עובדי עיריית בת-ים רשמה הישג מרשים כשזכתה במקום הראשון בטורניר האירופי למקומות עבודה, שנערך בפראג, והוכתרה לאלופת אירופה, כנבחרת הישראלית היחידה. בטורניר השתתפו 16 קבוצות ממדינות שונות ברחבי אירופה,…