דגל מג"ב מונף ברחבת עיריית בת ים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #
ליבם של תושבי בת-ים עם אחינו לוחמי משמר הגבול: גם עם משפחותיהם של אלו שמסרו את חייהם ונרצחו בפיגוע, ואלו שלחמו בגבורה וחיסלו באומץ את המחבלים.

החלטתי שאנחנו נניף בשבוע הקרוב את דגל מג״ב ברחבת העיריה כדי להצדיע להם.
עם ישראל חי! 🇮🇱

פרסומת

ויקטורי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
רבו פילאטיס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
דונה
מטעמי הים התיכון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים