פתיחת מתחם "היבדק וסע"

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #

חברים, שימו לב:
נא לא להגיע היום יותר למתחם בדיקות הקורונה. לא תספיקו להיבדק.

פתיחת מתחם "היבדק וסע" עבור התושבים שלנו הביאה להיענות גבוהה מאוד – ובשל העומס המתחם לא יקלוט יותר נבדקים חדשים הערב.

ביקרתי היום מספר פעמים במתחם יחד עם עמיתי, ראש עיריית חולון מוטי ששון, ולאחר הערכת מצב עם נציגי פיקוד העורף, מד״א והמשטרה, הודענו שממחר יפעלו המתחמים רק לתושבי בת-ים וחולון.

המתחם יפעל מחר ומחרתיים בין השעות 16:00 עד 22:00.
שימו לב: ברוב המקומות בארץ נסגרו המתחמים בשל עומס על המעבדות. לשמחתנו הצלחנו להשאיר את המתחם שלנו פתוח, אך במקום צפויים עומסים. אנא התאזרו בסבלנות.

המשיכו להגיע מחר ומחרתיים, ויחד נעצור את שרשרת ההדבקה!

פרסומת

קניון בת ים - ביג

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עגלת קפה
מטעמי הים התיכון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מטעמי הים התיכון
רולדין
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים