פתיחת עונת מנויי הילדים בהיכל התרבות בת ים

אהבתם? שתפו...

# צביקה ברוט #
פתחנו את עונת מנויי הילדים החדשה בהיכל התרבות בת ים, עם ההצגה "פיטר פן" בהפקה נהדרת של תיאטרון הקאמרי ותיאטרון אורנה פורת.

אין כמו לפגוש את הילדים המתוקים שלנו, מאושרים לחזור ולבלות אחרי שנתיים של הגבלות 😍

פרסומת

עינב לוי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
דרושים - צהרונים

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ויקטורי
מטעמי הים התיכון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים