"להתראות באנטרטיקה"⁠ – תאטרון סיפור מנייר

אהבתם? שתפו...

בהשראת סיפורה של נורית זרחי נצלול יחד לשנות החמישים העליזות בתל אביב של פעם!⁠

"להתראות באנטרטיקה"⁠
הוא תאטרון סיפור מנייר שאי אפשר לא להתאהב בו!⁠

07/06/23⁠
17:30 בתרבוטק בת ים⁠
מתאים לגילי 4-10⁠

פרסומת

דרושים - צהרונים

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

רבו פילאטיס
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
דונה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים