פעילות מגוונת לאימהות לאחר לידה במרכז לגיל הרך בת-ים

אהבתם? שתפו...

פעילות מגוונת לאימהות לאחר לידה במרכז לגיל הרך בת-ים

💚בכל יום א', בשעה 10:00 מתקיים מעגל אימהות אינטימי ומקצועי שמונחה על ידי גוני צורף, ואוריאן חיות – עו"סיות מומחיות לגיל הרך.

💚הקבוצה הינה קבוצה תהליכית אשר עוברת תהליך משותף לאורך 6 מפגשים בנושאים שונים הקשורים לעיבוד חווית הלידה, המעבר לאימהות וכל נושא הרלוונטי לאימהות בחודשים הראשונים אחרי הלידה.

💚הדר, אמא של שוהם משתפת מהחוויה שלה:
"לידה ראשונה. אני לא מכירה אף אחת בעיר ולמרות שבעלי צמוד אליי ותומך, אני מסתובבת בתחושת מועקה, לא מצליחה להסביר לו ולעצמי מה עובר עליי ומרגישה הכי לבד בעולם.
בביקור הראשון בטיפת חלב נתקלתי בשלט עם מערכת השעות של המרכז לגיל הרך וראיתי שהם מפעילים משחקיה. מיד קפצתי על ההזדמנות כי אין עוד מקום בעיר שבו אפשר לבלות עם תינוקות קטנטנים. במרכז פגשתי את גוני שסיפרה לי שעומד להיפתח מעגל אמהות. לא מגזימה – המעגל הזה שינה לי את כל חופשת הלידה לטובה!! בהנחייתן העדינה והמקסימה של גוני ואוריאן פתחנו את הלב, צחקנו ובכינו ודיברנו על המון נושאים שקשורים ללידה ולאמהות שלנו, עיבדנו את החוויות שעברנו ודייקנו את התחושות שאנחנו חוות. מכל מפגש הייתי חוזרת הביתה עם חיוך ענק 🤩 ולא פחות חשוב – האמהות שהכרתי שם מהר מאוד הפכו לחברות קרובות. מעגל הנשים הזה היה בדיוק מה שהייתי צריכה ואני באמת חושבת שכל אמא טריה צריכה לעשות לעצמה את הטובה הזאת ולהצטרף אליו!"

💚מוזמנות להירשם למעגל אימהות הקרוב שיפתח בתאריך 12.3 בלינק הזה:
https://www.coing.co/BatYam_Culture/84590

💚 מחכים לראותכן

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
גורילה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים