ימים אחרונים להצביע ולהשפיע בפרויקט "מיליון עד הבית"

אהבתם? שתפו...

ימים אחרונים להצביע ולהשפיע: חולמים להפוך רחבה או מגרש ציבורי למקום פעילות קהילתית? רוצים משחקי רצפה ולהפוך את הגן שליד ביתכם לפינת הרפתקאות? בא לכם ספסלים צבעוניים?

עיריית בת-ים יצאה כזכור בפרויקט ראשון מסוגו "מיליון עד הבית" בו היא משקיעה מיליון שקלים בכל אחד מרובעי העיר להתאמת המרחב הציבורי לצרכים והרצונות של התושבים. בפרויקט הזה, התושבים מקבלים הזדמנות אמיתית להשפיע על המרחב הציבורי בשכונה שלהם! בחירת המרחבים בכל רובע תעשה על ידי התושבים שיציעו מקומות במרחב הציבורי שזקוקים למתיחת פנים, מה הם היו רוצים להוסיף לשכונה ובעצם מה משאלת הלב שלהם ביחס למרחב הציבורי ברובע.

התקציב הייחודי לבחירת התושבים הצטרף לתוספת של מיליוני שקלים שהוסיפה העיריה בכל שנה בשנים האחרונות לטובת שדרוג המרחב הציבורי, הניקיון, שיפוץ גינות, הקמות פארקים ועוד.

כעת מגיע השלב השני ברובע לב העיר ונפתחת ההצבעה והתושבים יכולים לבחור את הפרויקט המועדף עליהם מבין הפרויקטים שנוצרו ע"י התושבים בשלב הראשון:

  1. גן עולי הגרדום – השינויים שיבוצעו:

לאורך הגינה במקומות שונים יוצבו אלמנטים שונים שייצרו רגעים משחקיים ולימודיים עבור הילדים העוברים ושבים, בהם משחקי רצפה, משחקים שמזמינים דילוג ומשחקי אור צבעוניים, גינה קהילתית עם צמחי מאכל ותבלינים

  1. גן ההסתדרות גולומב – השינויים שיבוצעו:

הרחבה העגולה הקיימת שבמרכזה תחודש ותשמש כסביבה משחקית לגיל הרך וגם כרחבת מפגש עגולה שתאפשר ישיבה בהיקף לצורך שהייה מזדמנת. על הקיר של השביל לצד הגינה יבוצע ציור קיר ארוך שיכניס צבע ועניין חזותי. כמו כן, ניתן להקים בגינה ספריית 'קח תן' קהילתית פתוחה וגינה קהילתית עם צמחי מאכל ותבלינים

  1. גן ראול ולנברג – הבית הקהילתי בגבעת ההרפתקאות! – השינויים שיבוצעו:

לצד גן השעשעועים הקיים בחלקה העליון של הגינה יוקם ביתן קהילתי קטן שיארח פעילויות חברתיות קהילתיות עבור התושבים ויכלול ציוד מגוון לילדים כגון משחקי קופסא, אביזרי ספורט, חומרי יצירה וכדומה. כמו כן, ייבחן שילוב של סביבה משחקית לגיל הרך וספריית 'תן-קח' קהילתית פתוחה

  1. גן מפקורה – השינויים שיבוצעו:

הגינה תפותח עם מגוון אזורי משחק לגיל הרך ובהם אלמנטים לימודיים בנושאים שונים ומשחק רצפה שישתלבו עם גן השעשועים. לאורך הגינה יוצבו שולחנות ומושבים שיאפשרו מפגש קבוצתי, פעילות יצירה, משחק ועבודה. בנוסף, יהיה אזור התכנסות קטן עבור מופעים ואירועים קהילתיים.

  1. גן רוטרי – השינויים שיבוצעו:

הרחבה העליונה תשמש למפגש קבוצתי ולמשחק לגיל הרך וניתן לשלב בה ספריית 'קח-תן' קהילתית. ברחבה האמצעית תושאר המדשאה ובדפנות בהיקפה יוצבו אלמנטים משחקיים ולימודיים שעוסקים בטבע. ברחבה התחתונה ניתן להקים גינה קהילתית עם צמחי מאכל ותבלינים. במקומות נוספים בגינה יוצבו תיבות קינון לציפורים ושילוט שיספר על החי והצומח

ההצבעה פתוחה עד יום שישי דרך האתר העירוני :

https://www.coing.co/BatYam_Shituf_LevHa'Ir/77969

ראש העיר צביקה ברוט שיזם את המהלך הוסיף: "אנחנו ממשיכים עם הצלחת פרויקט מיליון עד הבית בכל רחבי העיר והפעם ברובע לב העיר, פרויקט ראשון מסוגו אשר מטרתו היא לתת לתושבים את האופציה לבחור כיצד הם מעוניינים לשדרג את המרחב הציבורי בו הם מבלים. הרעיונות וההצעות יעלו להצבעה ואנו נשקיע בכל רובע ברחבי העיר מיליון שקלים לשדרוג המרחב לרווחת התושבים. מדובר בהליך ייחודי שאנו עושים לראשונה בעיר בכדי לתת לכם התושבים להחליט״.

קרדיט: תמונה 1: Playform

              תמונה 2: הדס ריהוט רחוב

              תמונה 3: Boaldo

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים