יומיים של פסטיבל עם האומנים הגדולים בארץ בחוף הריביירה

אהבתם? שתפו...

אהבה על החוף: פסטיבל בת-ים הראשון 2022 בת-ים פתחה אתמול יומיים של פסטיבל עם האומנים הכי גדולים בארץ בחוף הריביירה

ראש העיר צביקה ברוט הכריז: "פסטיבל בת-ים יתקיים בכל שנה!"

הערב פסטיבל אהבה על החוף ממשיך, לאחר הפתיחה שהתקיימה אמש ואליה הגיעו למעלה מ2,500 צופים מכל רחבי הארת שהגיעו לבלות עם מוסיקה טובה, נוף מרהיב של הים ודוכני מזון ייחודיים.

עיריית בת-ים פתחה אתמול, יום שלישי ה-06.09, את פסטיבל בת-ים הראשון, יומיים של מסיבות שהחלו עם הופעה של התקווה 6 שסחפו את הקהל, המשיכה בהופעה של דודו טסה והסתיימה בהופעה של מלכת הזמר הים תיכוני שרית חדד שאירחה את הזמר והיוצר מוש בן ארי. למעלה מ-2500 אנשים הגיעו אתמול לחגוג, לבלות ולהנאות ממגוון המופעים, משלל דוכני המזון שבמרכזם טברנה יוונית עם מיטב האוכל מהמטבח היווני האותנטי לצד משקה האוזו המסורתי ועוד עשרות סוגי בירות מהעולם.

והיום, 07.09 ימשכו ההופעות, במופע שקיעה של זמרת העשור עדן בן זקן שיחל בשעה 19:00, אחריה משה פרץ ולסיום היומיים של הפסטיבל הייחודי – יופיעו אביב גפן שיארח את להקת הרוק היהודים.

ראש העיר צביקה ברוט ברך אתמול את המבלים ואמר:" היו ימים שתושבי בת-ים היו נוסעים לתל אביב בשביל תרבות והופעות. היום התל אביבים מגיעים אלינו, לפסטיבל ראשון מסוגו בעיר עם האומנים הכי גדולים בארץ!" ברוט הכריז על הבמה כי הפסטיבל יערך בכל שנה בעיר בת-ים והקהל הריע.

קרדיט: דוברות בת-ים, אבי מועלם.

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים