איפנמה- קיץ 2020

אהבתם? שתפו...

הציפייה לימי הקיץ החמים מביאה איתה כל שנה גם את הציפייה לראות קולקציות חדשות קיציות ומדליקות ומן הסתם הכמיהה לראות קולקציות נעליים חדשות שכן נעליים הן החברות הטובות לרגלינו.

בכל אביב אני פוקדת את החנות של איפנמה לבדוק את קולקציית הקיץ החדשה אך האביב הזה הוא קצת שונה, הוא אביב בצל הקורונה ולכן בדיקת קולקציות כרגע מבחינתי היא דיגיטלית ותודה לאל ולאיפנמה על אתר נוח ומסודר.

אז אני נכנסת לאתר וצופה ומתרשמת מהדגמים החדשים, רואה את הפרזנטורית החדשה נטלי דדון המהממת ואת כל הדגמים המטריפים לאישה, גבר וילדים.  בעלי מבין שאני משוטטת באתר ושואל "אולי הפעם תזמיני גם לי? אני חייב כפכפים חדשים". והוא כזה שלא כל זוג נעליים נוחות לו, הוא צריך שהנעליים יהיו אורטופדיות עם תמיכה נוחה לכפות, לכן הוא מאוד אוהב את הכפכפים של קרטגו. זרמתי איתו, אישה טובה שכמותי, הזמנתי לו את דגם סנטוריני- כפכפים נוחות אך לא פחות יפות והאיש מאושר. מי אמר שנעליים משמחות רק נשים?

הנעליים הגיעו עם שליח בהתאם לרוח הימים בצל הקורונה והאיש מיד חטף את הקופסה… לקח לי קצת זמן לשכנע אותו שיאפשר לי לצלם לכם אותם לפני שמתחדש…

מתוקף מעט הזמן שאיפשר לי בחרתי לצלם את הנעליים עם כמיהה לימים טובים יותר על חוף הים או בנופש באי כלשהו כפי שאנחנו אוהבים. בינתיים נהנה ממה שיש בבית ובמקסימום ב100 מטר להתאווררות שמותר בימים אלו.

אך ברגע שנחזור לשיגרה אני אפקוד את חנות הדגל של איפנמה בשינקין 8 תל אביב ואצטייד לי בזוגות נוספים לילדים ולי כי הקולקציה השנה כרגיל מטריפה.

ממליצה לכם בחום להכנס לאתר של איפנמה ולהתרשם בעצמכם במבחר הענק של הדגמים לכל המשפחה  https://www.ipanema.co.il

ניתן להזמין עם שליח עד הבית או להגיע לאחד מסניפי הרשת ולרכוש.

מבחינת יופי תוכלו לשפוט בעצמכם, מבחינת נוחות אני יכולה להעיד שכן כבר כמה וכמה עונות אני מתחדשת בקולקציות של איפנמה והן נוחות לי עד מאוד (וגם עמידות).

 

 

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים