אירוע הדלקת נרות חגיגי במתחם חיסוני הקורונה של מכבי בבת ים

אהבתם? שתפו...

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ארח את ראש העיר בת ים צביקה ברוט להדלקת נרות חגיגית במתחם החיסונים של מכבי

כחלק מתפיסת השירות של מכבי והנגשת השירות הוצבה גם ניידת ממוגרפיה לחברות מכבי בבת ים

אירוע הדלקת נרות חגיגי התקיים במתחם חיסוני הקורונה של מכבי בבת ים.

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי ארח את ראש העיר בת ים צביקה ברוט ויחד קיימו את מצוות הדלקת הנרות. עוד נכחו באירוע יונתן עדוי מנהל מרחב בת ים במכבי ומכובדים נוספים.

כחלק מימי הבריאות שמכבי מובילה בעיר במהלך השנה הוקם גם מתחם ייחודי בו בוצעו בדיקות מעבדה, חיסוני קורונה לילדים ולמבוגרים, חיסוני שפעת, שירותי משרד וניידת ממוגרפיה לאיתור מוקדם של סרטן השד.
לאחר הדלקת הנרות החגיגית סקר ד"ר פרנקל את הפעילות של מכבי, הקופה הגדולה ביותר בעיר בת ים, כאשר כמחצית מתושביה הם חברי הקופה. ד"ר פרנקל התמקד בתוכניות הפיתוח העתידי של מכבי בעיר ובמעטפת הבריאות המצוינת הניתנת לתושבים. יונתן עדוי מנהל המרחב סקר את מערך החיסונים ובדיקות הקורונה בעיר ואת ההיערכות של מכבי בכל הקשור לעידוד ההתחסנות.

*ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי*, "מכבי כארגון הבריאות הגדול ביותר בעיר בת ים מעניק מעטפת שירותים המותאמת לכלל החברים מגיל ינקות ועד בגרות. בימים אלה אנו פועלים להרחבת השירותים הניתנים לחברים שלנו בעיר . נמשיך לקדם מתן שירותי רפואה מצוינת ומתקדמת לחברים בבת ים והסביבה".
צביקה ברוט ראש העיר בת ים: "אין ספק שתקופת הקורונה הוכיחה כמה חשוב שיתוף הפעולה בין קופות החולים לגורמים העירוניים. אני מודה לכם על שיתוף הפעולה הנרחב. וקורא לכל תושבי העיר שעדיין לא התחסנו, צאו לעשות את זה. בברכת חג שמח ובריא!״ יונתן עדוי מנהל מרחב בת ים במכבי: "הצוותים של מכבי בבת ים פועלים במקצועיות על מנת להנגיש ולהרחיב את שירותי הרפואה הניתנים לחברים שלנו. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה בכל הקשור לבריאות החברים בעיר".

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
ליאת בכר - צילום

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים