אישור מינויים בישיבת מועצת העיר

אהבתם? שתפו...

ברוט הכריז על הקמת הקואליציה החדשה

ראש העיר הציג אתמול בערב, 12.12.18, את ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו בימים האחרונים * בקואליציה החדשה חברים 17 חברי מועצה, מסיעות הליכוד, בת-ים אחת, ויקטור טל, יש עתיד, הבית היהודי ומרצ * כפי שראש העיר התחייב, לא ימונו סגני ראש עיר בשכר עד לאחר אישור תקציב 2019 * ברוט: "אנחנו עומדים בפני שנה קשה, שבעקבותיה יבואו שנים נפלאות. אפעל להרחבת הקואליציה מבלי להוסיף תפקידים בשכר"

שבוע לאחר שנכנס לתפקידו כראש העיר בת-ים, הציג אתמול בערב (12/12) ראש העיר צביקה ברוט, את "קואליציית השינוי" החדשה במועצת העיר: ברוט חתם בימים האחרונים על ההסכמים הקואליציוניים, עם סיעות הליכוד, בת-ים אחת, יש עתיד, ויקטור טל, הבית היהודי ומרצ.

בנוסף, ברוט מתכוון להמשיך ולנהל מו"מ עם שאר הסיעות, בהן ש"ס וישראל ביתנו, על מנת ליצור "קואליציית אחדות" שתתמודד ביחד עם שיקום מצבה הכלכלי הקשה של בת-ים, אשר נקלעה לגרעון הגדול ביותר אי פעם על ידי הנהלת העיר שכיהנה ב-15 השנים האחרונות. עם זאת, ברוט התחייב כי לא יחלק תפקידים בשכר על מנת ליצור קואליציה רחבה.

על פי ההסכמים החדשים, סיעת הליכוד המונה 7 מנדטים תקבל תפקיד של סגן ראש עיר בו יכהן יהודה הרוש, אשר יחזיק בתיק שפ"ע (שיפור פני העיר) והמוקד העירוני. סיעת בת-ים אחת תקבל את תפקיד ממלא מקום ראש העיר, בו יכהן אלי יריב שיחזיק בתיק החינוך.

תפקיד של סגן ראש עיר נוסף יתחלק ברוטציה בין אורי בוסקילה (הבית היהודי) לבין ירון לוי (יש עתיד), ותפקיד נוסף של ממלא מקום ראש העיר יתחלק ברוטציה בין ויקטור טל לבין קטי פיאסצקי (מרצ).

בנוסף תמונה אסתר פירון לתפקיד משנה לראש העיר ותחזיק בתיק הכספים ובתיק הפיתוח העירוני וקשרי החוץ, ואילו איציק דריקס ימונה למשנה לראש העיר ויחזיק בתיק הרווחה.

סיעת הליכוד של ברוט צפויה להחזיק גם בתיק הקליטה שיועבר לידי עו"ד אנסטסיה סהר-שבצ'וק, ותיק החינוך המיוחד שיופקד בידי טל אסייג.

ראש העיר צביקה ברוט אמר אתמול כי "מדובר בקואליציה שמביאה עמה בשורה אמיתית של שינוי. אנחנו עומדים בפני שנה קשה מאד בגלל הירושה של 15 השנים האחרונות, אבל אנחנו עובדים יד ביד עם הממשלה ואנחנו נפעל במקצועיות ובאחריות ונוציא את העיר לדרך חדשה. לאחר השנה הראשונה יבואו שנים נפלאות עם בשורות טובות מאד לתושבי העיר".

לדברי ברוט, "בעת הזו צריך לאחד את העיר שלנו, ולהפסיק עם המחנאות והסכסוכים. בגלל זה אני מתכוון להמשיך ולנסות להרחיב את הקואליציה בשבועות הקרובים, כדי ליצור לראשונה אי פעם קונצנזוס מלא במועצת העיר סביב הצורך להבריא את העיריה ולהוציא את העיר לדרך חדשה".

ברוט הבהיר עם זאת כי אין בכוונתו להוסיף תפקידים בשכר במועצת העיר לשם כך. במקביל הודיע ברוט כי כל סגני ראש העיר לא יקבלו שכר אלא יפעלו בהתנדבות, עד לאחר אישורו הסופי של תקציב 2019.

——————————–

בהצלחה לכולם ובהצלחה לבת ים!

צילום: ישראל כהן + דוברות

חיים אסא -באנר

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים