אליפות העולם בכדורעף חופים נפתחה אמש בטקס פתיחה חגיגי בבת-ים

אהבתם? שתפו...

אליפות העולם בכדורעף חופים נפתחה אמש בטקס פתיחה חגיגי בבת-ים

אמש, יום ד', 17.5, נערך טקס פתיחה חגיגי לאליפות העולם בכדורעף חופים באמפי פארק בת-ים. הטקס התקיים במעמד ראש העיר בת-ים צביקה ברוט, המפקח הראשי על החינוך הגופני במשרד החינוך גיא דגן, נשיא התאחדות העולמית לספורט בתי הספר לורן פטרינקה, הנהלת העיר, אנשי אגף הספורט בעיריית בת-ים, המפקחים על החינוך הגופני במשרד החינוך, חברי התאחדות הספורט לבתי הספר, ספורטאים מכל המדינות, מאמנים, ראשי משלחות ומורים מלווים

עוד הגיעו לטקס: שגרירי אסטוניה וקזחסטן, נציגי שגרירויות- סרביה, קרואטיה, ברזיל, לטביה, קפריסין ומקסיקו, וראש משרד כלכלה ותרבות בטאיפיי.

משרד החינוך בחר בעיר בת-ים לארח את אליפות העולם לבתי ספר בכדורעף חופים לשנת 2023, שתתקיים בישראל בין התאריכים 18.5.23 – 23.5.23, באליפות צפויים להשתתף כ- 270 ספורטאים וספורטאיות, מאמנים, ראשי משלחות ומורים מלווים מ- 19 מדינות שונות.

היום, 18.5, התחרויות יחלו החל מהשעה 9:00 ויימשכו כ- חמישה ימים ברצועת החוף בבת-ים. האליפות תתקיים בשישה מגרשים פעילים אשר הוכנו במיוחד עבור האליפות, כאשר המשחקים שישוחקו במגרש המרכזי ישודרו ב-לייב באתר One לאורך כל התחרות. מלבד התחרויות יתקיימו אירועי תרבות: ערב עמים ותרבויות, ערב גאלה וטקסים חגיגיים במהלך האליפות.

משחקי הגמר יתקיימו ביום ב׳,22.5 וישודרו ב-לייב באתר One. בשעה 20:00 יתקיים טקס סיום חגיגי באמפי פארק בת-ים, בו יוענקו פרסים לזוכים.

באליפות ישתתפו נבחרות: ארה"ב, אוקראינה, ברזיל, מקסיקו, אנגליה, קפריסין, קזחסטן, לטביה, הונגריה, צרפת, אסטוניה, אוסטרליה, טייוואן, קרואטיה, פרו, ניו זילנד, סרביה גרמניה וישראל.

 

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "ברוכים הבאים לבת-ים! מתרגש לפתוח יחד אתכם את טקס הפתיחה של אליפות העולם בכדורעף חופים לבתי ספר כאן בעיר. 19 מדינות מכל העולם יחד, מחוברים ומאוחדים, זה הניצחון האמיתי, כי ספורט זה לא רק ספורט, זה גם דרך נהדרת לחבר בין אנשים. אני מקווה שבימים הקרובים תהיה לכם הזדמנות לא רק לנצח, אלא להכיר עוד אנשים מתרבויות ועמים שונים, ושננצל את התחרות כדי להיות טובים יותר האחד לשני. אנחנו כאן בבת-ים עובדים מאוד קשה שתהיה ״עיר הספורט״ והתוצאות מוכחות בשטח וכל זה בזכות הספורטאים המעולים שלנו. תודה רבה ל-ISF על הבחירה בעיר בת-ים לעיר המארחת, מאחל לכולם שהייה נעימה והצלחה במשחקים

גיא דגן, המפקח הראשי והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך: ״אנו שמחים ונרגשים לפתיחת אליפות העולם לבתי הספר בכדורעף חופים בישראל בעיר בת ים. לאחר תקופת הכנות ממושכת, הגעת 19 המשלחות מכל המדינות שנרשמו לאליפות מעידה על האמון הרב והערכה הרבה לה זוכה מערכת החינוך הישראלית ממדינות העולם והרצון שלהם להגיע לישראל. אנו רואים בארוע ספורטיבי תחרותי זה כפלטפורמה חינוכים ערכית בין התרבויות השונות וגשר בין בני נוער מרחבי העולם ולהרמת קרנה של מדינת ישראל. זה לא מובן מאליו שבתקופה ביטחונית מתוחה בה אנו חיים כולם הגיעו לישראל. שמחים שכולם כבר כאן וערוכים לקראת טקס הפתיחה ותחילת המשחקים בחוף הים בבת ים החל מיום חמישי. אני רוצה לאחל הצלחה רבה לתלמידים הספורטאים וחוויה לקהל הצופים״.

זיו ישראלי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "זוהי זכות אדירה לארח את אליפות כדורעף החופים הבינלאומית של הפדרציה הבינלאומית לספורט בתי ספר (ISF) ולאחד בני נוער המגיעים מ- 19 מדינות ברחבי העולם לחגוג את אהבתם לספורט כאן במדינת ישראל. מלבד המצוינות בספורט שלמענה אנו פועלים, האליפות מרכזת במקום אחד מרקם אנושי איכותי, נדיר ומגוון המעניק לה ערך מוסף של שותפות, כבוד הדדי וקבלת האחר, שחשובים לא פחות. אני רוצה להודות לנשיא ה-ISF העולמי לורנט פטרינקה על ההזדמנות להוביל מפעל כה חשוב, לגיא דגן מפמ"ר משרד החינוך והממונה על הספורט שפעל רבות על מנת להוציאו לפועל, ולעיריית בת ים על האירוח הנדיב והחם".

קרדיט צילום: ארז עוזיר

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים