בבת ים שוברים שיאים בבדיקות הממוגרפיה

אהבתם? שתפו...

בבת ים שוברים שיאים בבדיקות הממוגרפיה.

107 נשים מבת ים והסביבה ביצעו השבוע בדיקות ממוגרפיה לגילוי מוקדם של סרטן השד בניידת ממוגרפיה ייעודית של מכבי שירותי בריאות.

החום הכבד של חודש אוגוסט והעובדה שרבים מאתנו נמצאים בחופשות לא מנעו ממספר שיא של 107 נשים לעבור בדיקה מצילת חיים לגילוי מוקדם של סרטן השד בניידת הממוגרפיה של מכבי שירותי בריאות שהגיעה לבת ים. את הפעילות הובילה שרית אדטו מנהלת המרכז הרפואי קדושי קהיר. בדיקת הממוגרפיה הינה בדיקה שאורכת מספר דקות ומטרתה לגלות את מחלת סרטן השד בשלבים המוקדמים שלה ועל ידי כך להציל חיים.

מכבי דוגלת בקידום בריאות תושבי העיר בת ים ודואגת לקיים ימי בריאות לכל המשפחה וכחלק מכך מנגישים את ניידת הממוגרפיה לחברות מכבי. הניידת מתופעלת ע"י צוות מקצועי, אשר מבצע את הבדיקות והפענוח בצורה מקצועית ומהירה.

חשוב להדגיש כי ההמלצה הינה לבצע את בדיקת הסקר בין הגילאים 50-74 כולל פעם בשנתיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בדיקת הממוגרפיה ניתנת כחלק מסל הבריאות ללא תשלום. בנוסף, במסגרת פעילות הניידת בוצעו גם פעולות קידום בריאות שונות במטרה להעניק לחברות מכבי מעטפת בריאות כוללת ונגישה. ובמקביל בוצעו גם  47 בדיקות עיניים לגברים ונשים סוכרתיים כחלק מהפעילות הבריאותית.

יונתן עדוי, מנהל מרחב בת ים במכבי שירותי בריאות: "התרגשנו מאד מהמספר הגבוה של נשים, שהחליטו להגיע להיבדק בניידת הממוגרפיה שלנו ולעשות עד צעד בשמירה על בריאותן. כארגון בריאות מוביל חשוב לנו לגעת בחברים ובחברות שלנו מגיל ינקות ועד בגרות ולהיות שם עבורם ברגעים החשובים בחיים. אני קורא לחבר מכבי להגיע למרכזים הרפואיים בעיר ולבצע בדיקות רפואיות כחלק משגרת חיים בריאה".

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים