בודפשט- הונגריה והרי הטטרה הנמוכים בסלובקיה

אהבתם? שתפו...

וואו איזה טיול זה היה!!!
11 ימים של כיף במדינות מושלמות- בודפשט- הונגריה והרי הטטרה הנמוכים בסלובקיה.
אתחיל בזה שאנחנו משפחה מאוד זורמת ואין לנו בעיה עם שעות טיסה או כבודה ולכן השגנו טיסות מאוד זולות.
טיסה לבודפשט בשעה 21 בערב עם וויז הנחיתה אותנו בשתיים עשרה בלילה בבודפשט ולכן לקחנו את הלילה הראשון במלון איביס בשדה התעופה(בשביל לא להתנייד באמצע הלילה בדרכים).
קמנו בבוקר רעננים לא.בוקר במלון ומשם עם מונית אל מלון אקווה וורלד המושלם שהוא מלון עם פארק מים וספא נהדרים.
פארק המים מושלםעם מלא בריכות פתוחות ומקורות, בריכות ילדים, שלל מגלשות למגוון גבהים(מאוד מקפידים על הסנטימטר), גימבורי ופעילויות לילדים, מסעדות וברים.
בילינו במלון 3 לילות ו4 ימים נהדרים.
החדרים גדולים ומאובזרים היטב, גם השירות במלון נפלא.
במלון יש ספא מעולה ומחירי העיסויים יחסית זולים(כ-170 שח לעיסוי שוודי של שעה למשל).
גם האוכל היה בסדר גמור(למרות שקראנו ביקורות לא הכי טובות לפני).
בקיצור-היה מושלם.
*בערב לטעמי חסר במלון הופעות/מוסיקה או כל פעילות אחרת אז קצת משעמם בערב.
המרחק מהעיר במונית הוא כ25 דק, ממליצה על בולט ולא על מוניות רגילות.

לאחר 4 ימים לקחנו בולט אל העיר- אל מלון 7 seasons budapest שקראנו עליו המון המלצות.
המלון הוא מלון דירות, הכי מרכזי ונוח שיש.
הדירה היתה גדולה ומשופצת(בניין B)השירות במלון נפלא, החדר מאובזר לעילא ולעילא, אפילו מכונת כביסה שזה להיט. קיבלנו קפסולות בכיף מהבחור בקבלה.
העברנו שם שני לילות נפלאים כאשר בכל יום טיילנו בבודפשט ועשינו אטרקציות שונות.
– בתי קפה ומסעדות נפלאות במרכז.
– מסאז כפות רגליים בחנויות תאילנדיות
-אוטובוס הופ און הופ אוף- חוויה נפלאה ודרך נהדרת לטייל בעיר ולהכיר אותה תוך ירידה במוקדים שהתעניינו בהם. שימו לב שילדים עד גיל 18 לא משלמים… וזה גם כלל שייט נפלא בדנובה.
-יש קזינו נחמדים בעיר לחובבי הקזינו.
-גלידת הפרח המפורסמת היתה נהדרת, יש להם גם טעמים טבעוניים נפלאים.
– מג'יק קאפ- בית קפה עם המון המלצות כאן, בפועל נהננו רק ממופע הקסמים של הקוסם הנהדר, האוכל טעון שיפור, גם השירות. בנוסף- גולת הכותרת-קפה עם התמונה שלנו יצא לא טוב, המכשיר היה תקול כנראה אז פספסנו גם את האטרקציה המרכזית.
-כל המרכזים התרבותיים(קתדרלות, פסלים וככרות מפורסמים) היו נהדרים.
-השוק הגדול- חוויה נחמדה לילדים, לא מצאנו מה לקנות.
-מיניזופוליס- סוג של גימבורי של כל מיני עסקים בהם הילדים משחקים משחקי תפקידים, מפואר, איכותי ומהמם, אפילו בן ה13 שלי נהנה שם… נמצא ממש בתוך המתחם של המלון 7seasons

אחרי 3 ימים נפלאים בעיר שכרנו רכב באוויס ויצאנו לנסיעה מושלמת אל סלובקיה.
הדרך היתה מדהימה! הרגשנו שאנחנו נוסעים בתוך גלויה…
הכל ירוק, נחלים בצדדים, יערות מטורפים… שפע של ירוק ומושלם. נסיעה של כ3.5 שעות מדהימות.
הגענו אל סלובקיה- אל ריזורט בשם demanova resort.
הריזורט מהמם, המון אטרקציות ופעילויות לילדים, בריכות, משחקים, פארק חבלים, מתחם ממטרות, מסעדות, בתי קפה גלידריות, קולנוע פתוח בערב, ספא(שאחרי 17 בערב הופך להיות למבוגרים בלבד ובעירו*ם 😱🤪) ועוד.
המתחם בנוי מבקתות שתיים ושלוש קומות והבקתות מאובזרות כראוי, הנופים מהבקתות מטריפים.
השירות קצת לוקה בחסר, אין נקיון או החלפת מגבות במהלך השהייה, הם לא ממש מדברים אנגלית ולא מתאמצים להבין אותנו…
עם זאת החוויה שם היתה נפלאה.
טיולים- עלינו למתחם אטרקציות עם מזחלות בהר שהן פשוט חוויה מדהימה, עלה 24 יורו למשפחה של 6 נפשות(בן שנתיים נחשב תינוק).
יש שם אטרקציות נוספות לבחירתכם.
נסענו לראות אגמים ונחלים, טיילנו ביער ויש גם טיול ארוך ומהמם למערות הקרח למיטיבי לכת.
פארק המיים טטרהלנד- פארק עצום ומושקע מלא בבריכות, מתנפחים, מגלשות מדהימות ועוד ועוד.
העברנו שם שש שעות ויכולנו עוד ועוד. היה מושלם.
אפילו שהיינו ביום ראשון שזה היום העמוס- לא היו תורים למתקנים מרוב שיש המון.
מסעדה מומלצת- route 66 וואו איך נהננו שם! מנות ענקיות וטעימות, שירות נהדר, מסעדה יפהיפיה ומחירים זולים. פשוט מושלם.
בסלובקיה העברנו 3 לילות נהדרים עם שלל קניות, פעילויות ואטרקציות ובעיקר נשמנו ירוק וטבע.
חזרנו בנסיעה נפלאה אל בודפשט עם הרבה עצירות בדרך והגענו בערב אל מתחם שדה התעופה להחזיר את הרכב וישנו חצי לילה במלון איביס בשדה כאשר התעוררנו ב3 בבוקר אל הטיסה חזרה.
במלון הכינו לנו שקיות של ארוחת בוקר שזה ממש קסום לטעמי.
מסקנות- טיול מושלם מכל הבחינות, זרמנו לפי הזמנים שלנו, לפי הרצונות והיכולות של הילדים לא רצנו לסמן וי אלא נהננו מכל מקום והפכנו את הדבר הזה לחוויה מושלמת.
טיסות עם וויזאייר היו מעולות, יצאנו בדיליי של שעה וחזרנו בול בזמן.
לעוד חוויות שלנו מוזמנים לאניסטגרם שלנו- משפחה מטיילת: https://www.instagram.com/p/CukF_FLo-VE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==