ביקורי בית בבת ים לילדים עם צרכים מיוחדים

אהבתם? שתפו...

יום הצדעה לילדים בעלי צריכים מיוחדים:
עיריית בת-ים הפתיעה מאות מילדי העיר שיובל המבולבל, מני ממטרה ודוד חיים הגיעו עד אליהם הביתה

עיריית בת-ים בהובלת ראש העיר צביקה ברוט, סגן ראש העיר, יהודה הרוש ומחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג ציינה שבוע שעבר  את יום ההצדעה הראשון מסוגו – פרוייקט "אז מי בבית??". הפרויקט נערך במסגרת המסורת של עיריית בת ים לקיים ימי ההפנינג המותאמים לילדים בעלי צרכים מיוחדים והפעם- מותאם לתקופת הקורונה ותחת הנחיות משרד הבריאות.

במסגרת היום שצוין בימי רביעי וחמישי האחרונים, תושבי העיר בת-ים, שבמשפחתם הגרעינית ילד עם צרכים מיוחדים בין הגילאים 3-9 אשר לומד במסגרת חינוך מיוחד- אמני הילדים יובל המבולבל, מני ממטרה ודוד חיים הגיעו להפתיע אותם בביקור עד הבית.

הרעיון הגיע מהצורך הגובר של המשפחות הללו לשמח את ילדיהם בתקופה מורכבת זו אשר תחת כל ההגבלות- הילדים הללו כמעט ולא יוצאים מהבית בעיצומו של החופש הגדול. בפרויקט נמשך יומיים, שכן מדובר באירוע לוגיסטי מורכב הכולל סיוע רב של הפיקוח העירוני, עובדי העירייה ומתנדבי העיר שעומלים רבות על קיום הפרוייקט לראשונה מסוגו.  במסגרת היום הצטרפו לחלק מהביקורים של אומני הילדים ראש העיר, צביקה ברוט, סגן ראש העיר, יהודה הרוש ומחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג.

צביקה ברוט, ראש העיר: "יום ההצדעה היה אחד הימים המרגשים בתפקידי כראש העיר. ביוזמה ראשונה מסוגה, הבאנו את יובל המבולבל ושורת כוכבי ילדים, לבקר בבתיהן של מאות משפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, במיוחד לתקופת הקורונה. אני שמח כי גם השנה המשכנו עם מסורת יום ההצדעה למשפחות היקרות,ובתקופה זו- תקופת הקורונה מצאנו פתרון מותאם שיעזור לנו להגיע לשמח את ילדי העיר עד דלת ביתם.  עשינו מאמצים רבים בכדי להתאים את הפעילות תחת הגבלות משרד הבריאות והפרויקט המשמח יוצא לדרך.תודה למחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג, על הובלת הנושא לסגן ראש העיר, יהודה הרוש על ההירתמות."

יהודה הרוש, סגן ראש העיר: "אני שמח על כך שאנחנו יכולים לסייע להורים לילדים עם צרכים מיוחדים, שגם בימים כתיקונם מתמודדים עם האתגר הכרוך בגידול ילד מיוחד ועל אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה ובמהלך אוגוסט, כאשר אין בנמצא מסגרת חינוכית מתאימה. מדובר בילדים שלא יכולים להשתלב בקייטנות העירוניות או הפרטיות, וברוב המקרים הפתרון הוא להשאיר אותם בבתיהם, כאשר לפחות אחד ההורים נאלץ להישאר בבית."

טל אסייג, מחזיקת תיק בחינוך מיוחד: "חשוב לי מאוד לקיים יום הצדעה והעלאת מודעות בעיר לילדים עם צרכים מיוחדים, היינו צריכים לחשוב המון ולצאת מהקופסא בכדי לארגן יום כזה שתואם להנחיות ושומר על המשפחות המיוחדות בעיר, ואני שמחה ומאושרת שמצאנו דרך מקורית ומקסימה לשמח את הילדים והמשפחות, וכל זאת בתמיכת ראש העיר, צביקה ברוט וסגן ראש העיר, יהודה הרוש."

# tal assayag #

איזה יוםםםםם!!!!
אחד המאושרים בחיי😄
פרויקט מרגש ומיוחד כל כך
מני ממטרה יובל המבולבל ודוד חיים המקסימים בביקורי בית לילדים עם צרכים מיוחדים, מרגשששש כל כך!
תודה ענקית לכל מי שלקח חלק איתנו בכל הטוב הזה
יהודה הרוש, אנסטסיה סהר, דורית הראבן וכמובן ראש העיר היקר שלנו צביקה ברוט
גאה להיות חלק מהעיר הזאת❤️

פרסומת

בונו בורגר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
פרחי יהלומי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים