יו"ר הכנסת, יריב לוין,  הגיע לביקור רשמי וסיור בעיר בת-ים

אהבתם? שתפו...

יו"ר הכנסת, יריב לוין,  הגיע לביקור רשמי וסיור בעיר בת-ים

ראש העיר, צביקה ברוט העניק ליו"ר הכנסת את מפתח העיר במסגרת הביקור.

היום, יום א׳ 8/11, אירח ראש עיריית בת ים צביקה ברוט את יו"ר הכנסת,  יריב לוין בבת-ים.

במסגרת הביקור הועלו האפשרויות אפשרויות שונות של סיוע של הכנסת והממשלה לרשויות המקומית במסגרת התמודדות של העירייה כנגד נגיף הקורונה.

במהלך הסיור בעיר ביקרו לוין וברוט במרכז השליטה העירוני לנושא הקורונה שמפעילה העיריה, בו ראש העיר הציג ליו"ר הכנסת את הנתונים המעודדים אודות ההתמודדות העירונית עם הנגיף, ואת הצורך בשיתוף פעולה טוב יותר מצד הממשלה והענקת סמכויות רחבות יותר לרשויות המקומיות.

בדיון השתתפו  מלבד ראש העיר, צביקה ברוט: סגן ראש העיר, יהודה הרוש, מ"מ ראש העיר, אלי יריב, מנכ״לית העיריה, יודפת אפק-ארזי, מנהל מחלקת הביטחון ושירותי החירום, שלומי חזוני, סמנכ"לית חינוך ורווחה, ד"ר זיו חורב והצוותים של ראש העיר ויו"ר הכנסת.

לאחר מכן התכנסו הנהלת העיר יחד עם יו"ר הכנסת, בה שוחח ראש העיר עם יו"ר הכנסת גם על מיזמי התיירות שהתחלנו לקדם בעיר עוד בתקופתו כשר התיירות, ולסיום העניק ראש העיר בשם כל תושבי בת-ים את מפתח העיר לאות הוקרה על פעילותו למען בת-ים.

 

# צביקה ברוט #

אירחתי הבוקר את ידידי, יו"ר הכנסת יריב לוין – Yariv Levin, לסיור וביקור רשמי בבת-ים.
במרכז השליטה העירוני לנושא הקורונה הצגתי ליו"ר הכנסת את הנתונים המעודדים אודות ההתמודדות העירונית עם הנגיף, והצגתי את הצורך בשיתוף פעולה טוב יותר מצד הממשלה והענקת סמכויות רחבות יותר לנו, הרשויות המקומיות.
שוחחתי עם יו"ר הכנסת גם על מיזמי התיירות שהתחלנו לקדם בעיר עוד בתקופתו כשר התיירות, ולסיום הענקתי לו בשם כולכם את מפתח העיר לאות הוקרה על פעילותו למען בת-ים.

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
סייקו - סושי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים